Iris heb ik ontmoet op donderdag 27-2-2025. Ze heeft een aantrekkelijk gezicht en leek me aardig en attent. Nadat ik haar enige tijd had geobserveerd in de bar, besloot ik een half uur met haar op de kamer te gaan. Dit bleek echter een grote vergissing.
Toen ze zich had uitgekleed, bleek ze extreem mager te zijn, ze heeft ongetwijfeld anorexia of heeft een andere ziekte, en had meerdere zweren op haar lichaam. Dat verklaarde ook waarom ze zwarte kousen droeg; haar benen waren waarschijnlijk niet toonbaar. Eigenlijk had ik meteen moeten afbreken, maar misschien vond ik dat zielig, of was ik bang dat ik anders de 70 euro kwijt zou. Ik weet het niet, wellicht speelde mijn "reality distortion field" een rol.
Ik maakte nog een compliment over haar mooie tanden, maar achteraf besefte ik dat ze waarschijnlijk een kunstgebit had. Het blijft een raadsel hoe ze haar fysieke toestand zo goed wist te verhullen. De donkere verlichting in de bar heeft daar zeker aan bijgedragen. Dat heb ik overigens ook bij de club gemeld, want die slechte verlichting is ook niet bevorderlijk voor de klandizie van de dames.
Verder was de ervaring een grote teleurstelling: tijdens de seks zat ze gewoon op haar smartphone te typen. Hopelijk heb ik er geen ziekte aan overgehouden.
Ik heb niet genoeg gegevens van haar om een paspoort aan te maken, ze is een skinny brunette, meer weet ik niet.