Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657
Weergegeven resultaten: 1.401 t/m 1.422 van 1422
    Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

End of an era?

OK, na het damesgebrek in Amari maar afgerezen naar Magnum. Rond 21:30 aangekomen, vrijkaartje hier ook zonder problemen geaccepteerd. Ontzettend verschil in atmosfeer hier: druk, en voldoende aantrekkelijke dames, waaronder een aantal 'usual suspects'. Na een eerste rondje nog wat gegeten uit de bakken daar (die wel prima op temperatuur waren, en er ook in z'n geheel beter uitzagen). Paar fijne kipkluiven gescoord en wat frietjes. Daarna wat uitgebuikt achter. Na een tijdje werd ik gespot door een rondborstige dame, die me verleidde tot een kamergang. Prijzen waren helaas wel des magnums: 100p30 en 50 voor 'extra's. Omdat de dame ietwat overjarig was en d'r borsten cupje E waren en al te duidelijk geplastificeerd waren (dat viel in eerste instantie niet zo op, maar later kon je toch wel duidelijk een paar harde bobbels voelen op borsthoogte...) het maar bij een half uurtje gehouden. Wel een hele nette pijpbeurt, waar dan weer wat afbreuk op gemaakt werd doordat er niet aan d'r tepels gezeten mocht worden. Jammer, maar wel een goede reden om het bij een half uurtje te houden.

Half uurtje later een kamertje gemaakt met een slank roemeentje (IIRC jasmin), lang bruin haar, cupje B met fijne tepeltjes en een prima figuurtje. Qua prijzen kwam ze ook op 100p30/200p60 uit, met een waslijst aan opties. Om op 'GOSC" uit te komen (zoenen, 69, etc) kwam je daardoor uit op een tarief van 350 euro voor een uurtje . Wel prima kamertje gehad met haar, met stevige uitwoonsex. Na afloop nog wat na liggen praten (hoewel dat wat moeizaam ging door taalbarieres enzo): Ze zat nu 5 maanden in magnum, had ook een maandje in babylon rondgelopen, en het beviel hier op zich wel. Ze maakte in het weekeinde ook wel lange nachten, tot 5 uur. Mevrouw klaagde wel dat de mannen alleen maar kwamen zuipen en niet wilden kameren, en tegelijkertijd ook dat ze niet ging kameren voor 50 euro. Het kwartje viel niet dat het een misschien wel met het ander te maken had .

In ieder geval: ik moet nog ff denken of ik de hobby zo wel doorzet, want dames die 300-400 euro voor een uurtje sex willen (wat je voorheen. pre corona, voor 100 of 150 euro had), dat is wel van een niveau dat het eigenlijk niet leuk meer is. Ik snap dat alles duurder is geworden, maar dit is te gek. En, eerlijk gezegd, met het hoge risico op matige ervaringen in tenten als Magnum/Samya rij ik dan ook maar liever wat verder door, en ga ik eens in de paar maanden naar Oase.

2. Onderstaande 14 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (26 januari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (26 januari 2025),Kurt Cobain (26 januari 2025),Liefje (28 januari 2025),MeesterMixer (27 januari 2025),mentholbear (28 januari 2025),Patjax (27 januari 2025),Paul1968 (27 januari 2025),Pierke69 (26 januari 2025),rmjhexe (27 januari 2025),Ties85 (27 januari 2025),Tonio (28 januari 2025),VAZKOR (27 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 14:19
    Discussies
    14
    Thanks
    714

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    End of an era?In ieder geval: ik moet nog ff denken of ik de hobby zo wel doorzet, want dames die 300-400 euro voor een uurtje sex willen (wat je voorheen. pre corona, voor 100 of 150 euro had), dat is wel van een niveau dat het eigenlijk niet leuk meer is. Ik snap dat alles duurder is geworden, maar dit is te gek. En, eerlijk gezegd, met het hoge risico op matige ervaringen in tenten als Magnum/Samya rij ik dan ook maar liever wat verder door, en ga ik eens in de paar maanden naar Oase.
    Dank voor je heldere verslag. Dat tijdperk (van GOSC service voor redelijke prijs) is toch al jaren geleden geeindigd? En zeker bij Magnum was dat zelden aan de orde, ook toen het in de andere clubs nog wel erg goed was

4. Onderstaande 2 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (28 januari 2025),stimpy3 (27 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Dank voor je heldere verslag. Dat tijdperk (van GOSC service voor redelijke prijs) is toch al jaren geleden geeindigd? En zeker bij Magnum was dat zelden aan de orde, ook toen het in de andere clubs nog wel erg goed was
    Magnum is altijd een beetje hit-or-miss geweest (met vaker mis dan hit, dat wel). Er zijn inderdaad plenty dames die belabberde service leveren daar. Desondanks heb ik toch de nodige keren het geluk gehad dat ik mezelf prima kon vermaken met de dames daar, met GOSC-service, ook nu nog. Ik kan me wel herinneren dat er een tijd was dat de service in clubs als Babylon en PSR beter was dan in Magnum, maar dat heeft maar even geduurd, en toen kwam daar ook de klad in. Maar het was wel zo dat er hooguit een extra werd gerekend voor zoenen; pzc was eigenlijk niet aan de orde. Na corona lijken alle remmen los bij de dames qua upselling.

6. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (28 januari 2025),mentholbear (28 januari 2025),schoolmeester (27 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    7
    Thanks
    1.316

Standaard

Naar mijn weten krijg je daar toch GOSC voor 100 ? 30min?

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

Voor 100 krijg je mileuvriendelijke service (en de dames doen dat dus tegenwoordig standaard in magnum). Wil je pre-corona/pre-2017 service, dus met 69, (t)z, etc: trek dan je buidel maar. Voor 50p30 krijg je ook een heeeele sjacherinige dame die je zo snel mogelijk van de kamer wil hebben. Het humeur van de dames wordt er over het algemeen stukken beter op naarmate d'r meer extra's worden afgenomen (maar zelfs dat is geen garantie).

9. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (28 januari 2025),mentholbear (28 januari 2025),Reinstecke Fuchs (27 januari 2025),WANDELAAR5 (27 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    7
    Thanks
    1.316

Standaard

Ik ga er binnenkort een bezoekje brengen, dus we gaan het meemaken, vind 100 euro voor een half uur een hele hoop geld.

11. Onderstaande 2 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (28 januari 2025),Reinstecke Fuchs (27 januari 2025)

Last Online
    26 maart 2025 @ 19:11
    Discussies
    1
    Thanks
    49

Standaard

Dit is zo'n discussie waar geen antwoord op is: in Magnum verschilt het per vrouw.
    Ik heb voor 50 Euro best een aardige wip gehad met een aantal dames, en een aantal die gingen liggen en het over zich heen lieten komen. Voor 100/30 eentje die goede service leverde met alles wat ik fijn vind, en dames doorgestuurd die dachten dat ze dit waard zijn voor raamservice. En inderdaad heb ik zelfs in Frankfurt niet zulke hoge prijzen gehoord als sommigen hier konden voorrekenen. Probleem is dat ook elke bezoek een groot deel van de line-up anders is, dus niet te zeggen wie je aantreft. Het blijft geluk hebben.
    Aan de andere kant, de club is goed met faciliteiten, vriendelijk personeel en de dames zijn in een hogere optische categorie dan elders in de regio. Dus voor de avond en nacht kan het best wel eens goed uitvallen.

13. Onderstaande 4 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (27 januari 2025),mentholbear (28 januari 2025),stimpy3 (27 januari 2025),WANDELAAR5 (27 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 17:19
    Discussies
    295
    Thanks
    31.552

Standaard

Dat tijdperk (van GOSC service voor redelijke prijs) is toch al jaren geleden geeindigd? En zeker bij Magnum was dat zelden aan de orde, ook toen het in de andere clubs nog wel erg goed was
    Niet helemaal. Bij Acapulco Gold, Penelope, Prime, SC Venus kan het nog steeds, maar het wordt wel meer krenten uit de pap halen dan je de met gesloten ogen geen slechte keuze kon maken.

Mijn ervaring was ook dat het bij Magnum eerder achteruit ging dan elders.

15. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (28 januari 2025),MeesterMixer (28 januari 2025),WANDELAAR5 (28 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    0
    Thanks
    76

Standaard

Nou moet morgen even een rit maken , richting verweg istan van de duitse autobahn , denk maar eerst hier even een bezoek te nemen en later de volgende club , is er iemand recentelijk geweest ? Loopt er leuke vrouwen rond ? Was x geweest viel opzicht wel mee maar helaas was half istanbul daar hoop niet weer de zelfde plaatje mee te maken

Last Online
    Vandaag @ 18:14
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Ik ben er een half jaartje terug geweest en toen 2 leuke kamers gehad

18. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    76

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik ben er een half jaartje terug geweest en toen 2 leuke kamers gehad
    Ben dr vorig jaar 2x geweest , kijken wat voor leuks ik er kan scoren

20. Onderstaande 2 leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (20 februari 2025),Tjeppah (19 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.552

Standaard

Ben er vorig jaar ook 2x geweest. Hoorde dat rond vrijdags en zaterdags de prijzen er wel vaak een stuk hoger zijn dan doordeweeks. Ben benieuwd naar je ervaring. Over 2 maandjes ga ik er misschien ook weer eens langs.

22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman (20 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    76

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ben er vorig jaar ook 2x geweest. Hoorde dat rond vrijdags en zaterdags de prijzen er wel vaak een stuk hoger zijn dan doordeweeks. Ben benieuwd naar je ervaring. Over 2 maandjes ga ik er misschien ook weer eens langs.
    Hou je op de hoogte

24. Onderstaande leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (21 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

De lineup is buiten vrijdag en zaterdag ook een stuk beperkter, en veel dames zijn qua optik ook minder. Sommige dames komen alleen maar naar magnum voor de vr/za. Voor er weer juichverhalen worden gepost dat je wel degelijk voor 50p30 van bil kan gaan in magnum (dat zal vast wel kunnen, maar dan moet je niet verwachten het lekkerste mokkeltje van de club te scoren :D )

26. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (20 februari 2025),mentholbear (21 februari 2025),WANDELAAR5 (20 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

Overigens heb ik de vrouwelijke tegenhanger van pietpotent44 ook in magnum gespot bij m'n vorige bezoekje: net zoals je ijsberen hebt die lopen te mokken dat ze echt niet meer dan 50p30 gaan neertellen trof ik daar een dame die liep te sputteren dat ze onder geen beding voor 50p30 op kamer zou gaan #hek is van de dam

28. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (21 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.552

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    trof ik daar een dame die liep te sputteren dat ze onder geen beding voor 50p30 op kamer zou gaan
    Die waren er eerder ook wel. Zo ging Kinga in SS niet voor een half uurtje de kamer op, maar minimaal een uur. Dat was toen 100p60, dus omgerekend wel weer 50p30

Last Online
    Vandaag @ 17:45
    Discussies
    1
    Thanks
    67

Standaard

Mijn vrijkaartje voor magnum heeft lang moeten wachten eer deze gebruikt kon worden. Maar vandaag rond 13:15 uur eindelijk koers gezet richting Magnum.
    De rit duurde voor mij een ongeveer ander half uur inclusief een ongeplande stadstour door het centrum van Düsseldorf.
    Bij aankomst werd mijn vrijkaartje na controle geaccepteerd door de theke. Die mij ook nog even de weg wees, waar de lockers, douches en de wc's waren.
    En niet geheel onbelangrijk de bar.
    Daarna omkleden en even opfrissen onder de douche.
    Bij het betreden van de bar bleek ik een van de eerste beren te zijn. Rustig een colaatje besteld en een plekje gezocht (ruimte zat! ) waar ik even rustig kon bijkomen van de autorit.
    Maar natuurlijk was dat niet het geval.
    Want ik had eigenlijk meteen een Roemeense aan mijn arm hangen die mij probeerde te verleiden tot een zimmer.
    Haar advances maakte toch wel wat indruk dat ik overstag gegaan ben voor een heerlijk half uurtje.
    Na het fijne half uurtje mijzelf weer opgefrist en ben wat door de club gaan wandelen om te kijken wat er allemaal aanwezig is qua faciliteiten.
    Er waren toch al gauw een 10 tal dames aanwezig( kan een beetje meer/minder zijn geweest).
    En beetje bij beetje kwamen er ook meer beren binnen.

De line-up was gevarieerd qua looks maar er zaten geen dames bij die de WOW! factor hadden voor mij.
    Maar toch heb ik 2x fijn gekamerd met een leuke vrouw, En daar kwam ik voor.

Het interieur deed mij een beetje denken aan Happy Garden.
    Het voldoet aan de wensen maar het is wel wat gedateerd ondanks dat het groter is dan HG.
    Grappig om te zien dat er overal papier hing met een handy/fotografie verbod. Maar ik heb toch de nodige handy's gezien.
    Op sommige plekken was het ook wel erg donker voor mijn doen, je moest dus echt opletten waar je liep.
    Na een fijne 2e kamer te hebben gemaakt toch maar besloten om iets na 17:00uur weer richting Nederland te sturen om de dag af te sluiten in Roermond bij YY.
    De schade was bij het verlaten van de club 200 euro (100p30) voor 2x kameren.

Dank aan dit forum en Club voor het vrijkaartje! Dit werd zeker gewaardeerd!

31. Onderstaande 8 leden hebben hummer bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (27 februari 2025),donkeywonkey (27 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (28 februari 2025),mechelen (25 maart 2025),mentholbear (13 maart 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (27 februari 2025),stimpy3 (28 februari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Discussies
    153
    Thanks
    9.531

Standaard

Wie o wie?

Wegens onvoorziene omstandigheden kan ik helaas geen gebruik maken van mijn vrijkaart geldig t/m 21/3. De leukste, ludiekste, origineelste reden waarom jij degene bent die hem verdient voor morgen 18.00 uur gaat ermee aan de haal. Dit mag zowel hier of als PM.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Discussies
    153
    Thanks
    9.531

Standaard

Magnum Revisited

Eerder in de week was er het overlijden van de moeder van een goede vriendin. De crematie zou op zaterdag plaatsvinden. Net de enige dag dat ik nog gebruik zou kunnen maken van mijn vrijkaart. Op voorhand weet je nooit hoe zo’n dag verloopt en besloot dan ook mijn vrijkaart ter beschikking te stellen. Er bleek nul interesse en het zou zonde zijn hem te laten verlopen, dus besloot ik op het laatste moment om hem alsnog te gebruiken.

Algemeen
    Bezocht: zaterdag 15 maart
    Entree: gratis met dank aan W2 als blijk van waardering voor het organiseren van beste club en miss ijsbeer verkiezing en natuurlijk de club voor het beschikbaar stellen
    Aankomst: 20.15u
    Vertrek: 01.00u
    Bekende beren: nada, noppes, niente.
    Eten: altijd een verrassing wat er in de voederbakken ligt als je de deksel optilt.
    Sfeer: chillax in de lounge, beukende balkan beats in de bar.
    Wellness: sauna is niet aan mij besteed en zwembad was met een vingertje erin (dat is nog gratis) lauwtjes.

De dames
    Dames in aantal: geen idee, niet alle hoekjes en nissen uitgekamd.
    Dames bekend bij naam: Aantal ex-Gold dames waarvan ik hun werknaam hier niet weet. Veel dames herkend uit eerdere bezoekjes maar lopen rond zonder nametag en Bulgaarse Justyna die na haar Prime periode weer teruggekeerd is.

Sessie
    Dame: Sarah
    Duur: 2 uur
    Paspoort: https://www.ijsberenforum.com/forum/...867#post863867
    Song fitting the girl: The Most Beautiful Girl In The World - Prince (wat betreft de clubs)
    Herhalingsgevaar: absoluut, vervolg staat al in beider agenda’s.

Behangrol voor de geïnteresseerden
    Rond 20.15 uur druk ik op de bel van het Pussy Penthouse. De deur wordt met een buzzer geopend en de theke die mij ergens bekend van voorkomt ontvangt me met een glimlach. In eerste instantie kan ze de code van het vrijkaartje niet vinden maar na een intern telefoontje blijkt dat ze op de verkeerde lijst aan het kijken was en is alles ok. Als ze mij een badjas en lockersleutel overhandigt vraagt ze of ik de weg weet en na mijn bevestiging volgt er een viel spass van hare zijde.

Als ik omgekleed en wel de bar betreed maakt deze een desolate indruk. Op een paar beren na is deze leeg. Colaatje besteld en mijn weg vervolgt naar de lounge ruimte. De tot dan toe aanwezige dames blijken zich hier te hebben verzameld. Op een paar uitzonderingen na is het DKC, supersize en plastic fantastic wat de klok slaat, de enigste superslanke is dan weer een plorkje wiens lippen dusdanig zijn opgeblazen dat ze de grootte van haar billen benaderen. De dikste van het stel nestelt zich naast een beer. Hij laat duidelijk blijken dat hij niet geïnteresseerd is maar dit weerhoudt de dame in kwestie niet om door te gaan. Hoe nadrukkelijker hij haar afwijst hoe volhardender en hardnekkiger zij hem op andere gedachten probeert te brengen. Een dolkomisch schouwspel.

Aangezien er nog niets interessants rondloopt besluit ik eens te kijken wat de pot schaft. In bak 1 ligt iets onbestemdst dat ik gaarne aan mij voorbij laat gaan. Uiteindelijk wat witte rijst en kip opgeschept. Iets verderop zit een dame te eten die mijn opinie over het aangebodene duidelijk deelt. We flirten wat op afstand. Als ik klaar ben ga ik weer richting lounge en kort daarop loopt ze ook binnen. Het spel der verleiding gaat verder totdat een ex-AG dame binnenkomt en zich tegen mij aan nestelt. Een dametje met een discutabele reputatie waar ik niet mijn vingers laat staan mijn kleine kompaan aan wil branden. De flirterige dame is inmiddels verdwenen en ik ontsnap aan de grijpgrage handjes.

Even een kijkje genomen bij het zwembad. Hoewel er stoom vanaf komt is het water lauw. Ik ga terug naar boven waar de beukende balkan beats in de bar mij doen besluiten de lounge ruimte op te zoeken. Al vrij snel loopt Justyna binnen en als ze mij ziet ploft ze naast me neer. Na haar stint in Prime is ze weer teruggekeerd naar Magnum. Even bijgekletst met deze Bulgaarse zotte doos die te boek staat als ongeleid projectiel. Ze vind het maar een saaie bedoening en stelt lachend voor wat leven in de brouwerij te blazen door mij ter plekke te “blasen”. Ze is gek genoeg om het te doen en met een gerede kans dat ze het ook zal doen zonder consensus kies ik voor de veilige uitvlucht door te zeggen dat ik effe een rondje ga lopen.

Als ik vanuit de lounge ruimte richting bar loop passeer ik een mij onbekende dame. Een stunner zoals je ze nog zelden in een club ziet. Ik bestel een colaatje aan de bar en loop terug. Aangezien ik geen zin heb om als spekkie voor Justyna’s bekkie te dienen nestel ik mij op een bank op de verhoging ertegenover.

Daar gaat ze
    Een zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
    Daar staat ze

Een zoveel gratie heb ik nooit gezien

Miss Beautiful loopt voorbij, heeft mij zien zitten en loopt een paar meter verder om over haar schouder te checken of ik kijk. Ze draait zich om en zet zich op het bankje beneden. Telkens als onze blikken elkaar kruisen dan verschijnt er een glimlach op dat machtig mooi gezichtje. Waarschijnlijk omdat er in grote neonletters ATM boven mijn hoofd oplicht met een pijl.

Waar banale gebarentaal en een vocabulaire van slechts 3 woorden (hast du lust/wollst du ficken) gemeengoed is bij het gros van de dames blaast zij een kusmondje naar mij. Natuurlijk grijp ik deze uit de lucht en ze laat deze volgen door nog eentje. Ze staat op en tot mijn verbazing beklimt ze de trappen die toch vaak een onoverkomelijke horde van de dames zijn. Ze zet zich naast mij en stelt zich netjes voor als Sarah. Ze ontpopt zich als een leuke gesprekspartner die als ze verneemt dat ik uit Nederland kom informeert naar de prijsstelling in YY en wat inclusief is. Daarop vertelt ze wat haar basispakket is voor een uur en de eventuele toeslagen. Waar €50 gangbaar is per extra in Magnum zijn deze bij haar €30. Na een kwartiertje besluiten we een kamer op te zoeken. Details laat ik achterwege maar dat het geplande uurtje er twee zijn geworden laten zien dat het een zeer geslaagde intieme kennismaking is geweest.

Nadat ik mij opgefrist heb nog even wat gedronken om mijn vochthuishouding op peil te brengen, een sigaretje gerookt in de lounge en twee kipspiesjes naar binnen gegaffeld. De LU is er voor mij met sprongen op vooruit gegaan. In de bar wordt ik besprongen door een andere ex-AG dame die een beroep doet op mijn voorraad Chupa Chups om haar zuigkracht op peil te houden bij gebrek aan klandizie. Ik besluit er een punt achter te zetten. Bij de trappen loop ik Sarah tegen het lijf. We nemen afscheid en plannen een vervolg voor een nieuwe erotische escapade.

Ik weet wel dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft
    Ik weet wel dat zij met anderen haar tijd verdrijft
    Zij heeft soms geheimen waar ik liever niets van weet

Verdict
    Het Pussy Penthouse is voor mij een guilty pleasure. Altijd is er wel sprake van een grappig schouwspel tussen jaagstertjes en beren. Voor mijzelf is het een spel om het kaf van het koren te scheiden en het spreekwoordelijke krentje uit de pap weten te vissen. Ook ditmaal is het mij gelukt om hierin te slagen.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

34. Onderstaande 17 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (23 maart 2025),comcom (23 maart 2025),donkeywonkey (23 maart 2025),Firehawk (23 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (23 maart 2025),Giodude (23 maart 2025),Kurt Cobain (23 maart 2025),Manbijtkat (23 maart 2025),mechelen (25 maart 2025),MeesterMixer (24 maart 2025),mentholbear (23 maart 2025),Paul1968 (24 maart 2025),Pierke69 (25 maart 2025),Purrfect (23 maart 2025),schoolmeester (23 maart 2025),uurtje (23 maart 2025),WANDELAAR5 (23 maart 2025)

Last Online
    25 maart 2025 @ 12:58
    Discussies
    14
    Thanks
    32

Standaard

Gisteren net op tijd voor het einde van de geldigheid mijn vrijkaartje kunnen verzilveren.
    Ik kwam om 18.45 uur aan en na het douchen gelijk richting de bar, aanwezige dames ca. 10, geen WOW factoren aanwezig.
    Aantal beren ca. 15. Na het aanschouwen van de dames eerst maar eens een drankje gepakt en een saunagang gemaakt, hopelijk zou het aanbod nog wat beter/ruimer worden, dit was helaas niet het geval.
    Rond 20.00 u in de lounge kwam ene Natascha bij me zitten, relaxed, begon niet gelijk over kamer, maar na zo’n 10 minuten toch maar eens begonnen over de service en prijzen: nou pffff….uur met TZ, Pijpen, beffen, NMC vroeg ze €250, ik vond dat veel te veel, ik stelde €150 voor, maar we zijn er niet uit gekomen. Dus ik ging maar weer eens richting sauna en onderweg kwam ik Lori tegen, ze deed niet aan TZ, maar half uurtje met Pijpen, beffen, massage en NMC vroeg ze €100. Met haar naar de kamer en het was een leuk half uurtje.
    Het eten zag er niet zo smakelijk uit, dus niet gegeten.
    Rond 21.30 uur weer vertrokken. Niet geheel ontevreden, maar ook niet helemaal voldaan!
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

36. Onderstaande 11 leden hebben Jimmy Doe bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (24 maart 2025),Haradamannetje (24 maart 2025),mechelen (25 maart 2025),MeesterMixer (24 maart 2025),mentholbear (24 maart 2025),Patjax (24 maart 2025),Paul1968 (24 maart 2025),Pierke69 (25 maart 2025),Purrfect (24 maart 2025),uurtje (24 maart 2025),WANDELAAR5 (24 maart 2025)

Last Online
    Gisteren @ 14:19
    Discussies
    14
    Thanks
    714

Standaard

Volgens W2 mag dat allemaal niet, maar goed om te horen dat het wel kan......maar jammer dat het dan tegen Zwitserse prijzen is....

38. Onderstaande leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 18:33
    Discussies
    4647
    Thanks
    46

Standaard

Volgens W2 mag dat allemaal niet, maar goed om te horen dat het wel kan......maar jammer dat het dan tegen Zwitserse prijzen is....
    Nee, een fullquote van hele lappen tekst mag inderdaad niet.
    En waar jij op doelt moet ik inderdaad weer aanpassen omdat er handelingen worden beschreven die sinds 2017 per wet verboden zijn.
    Maar goed jij hebt de ziekte terwijl je wel weet waar je de mosterd moet halen ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

40. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (24 maart 2025),Jimmy Doe (24 maart 2025),MeesterMixer (26 maart 2025)

Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657

Regels voor berichten