Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Corina (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Discussies
    297
    Thanks
    31.981

Standaard Corina (Roemeense)

Corina (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info :

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.981

Standaard

Genoten van elkaar tijdens een geweldig kamertje.

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.981

Standaard

Lekker kamertje gisteren.

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.981

Standaard

Na lange tijd op herhaling gegaan en heerlijk kamertje gehad.

Last Online
    Discussies
    297
    Thanks
    31.981

Standaard

Sorry Purrfect, maar dementholbear's kapotte bovenkamer herinnerde het zich niet helemaal goed en gaf verkeerde info. Ik had in het verleden blijkbaar toch tevreden kamers met haar gehad. En ook afgelopen maandag geweldig van elkaar genoten in PHG.

Deze dame mag uit de ouwe doos en terug in het nieuwe PHG draadje.

6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect (11 oktober 2024)

Last Online
    28 april 2025 @ 14:37
    Discussies
    1
    Thanks
    287

Standaard

Na enig sympathiek oogcontact en een praatje in de serre hab ik haar afgelopen zondagmiddag beloofd om haar als tweede op de wachtlijst te plaatsen.
    Ik had een afspraak met Carina, en zij staat nu eenmaal op eenzame hoogte op nummer één.
    Zo geschiedde...Over mijn heerlijk samenzijn met Carina zal ik niet verder uitwijden maar ik houd het bij de gevleugelde woorden van Mentholbear :"We hebben wederom ontzettend van elkaar genoten!"
    Na een relaxte middag in de zon heb ik mijn belofte aan Corina ingelost.
    Op de kamer aangekomen begonnen de inleidende moves en handleidingen die nu eenmaal bij een eerste kennismaking horen..."Alles kan behalve vingeren" zei ze...
    Een enorme afknapper want ik wordt vaak geroemd om mijn " magic fingers"
    Ik had enkele toys meegenomen in mijn binnenzak en Corina's keuze viel op de Womanizer en weldra lag Corina enorm te genieten terwijl ze het kloppende en zuigende speeltje tegen haar klit hield.Ik waagde het erop en schoof ondanks het gebiedsverbod tòch een vinger in haar inmiddels drijfnatte fraaie kutje...In plaats van een afwijzing kreeg mijn middelvinger een warm en nat welkom.
    Na enige minuten was haar kookpunt bereikt en dat was in de gehele corridor blijkbaar goed te horen gezien de opgewonden en enthousiaste reacties vanaf de gang en vanaf de nevenliggende kamers . Tijdens een cigaretje zei ze dat ze mijn vlugge vingers had toegelaten mijn nagels netjes schoon ,kort en verzorgd waren.
    Ik verklaarde dat goede hygiëne en verzorging mijn absolute prioriteit heeft.
    Het liefdesspel wed hervat en werd uiteindelijk ook tot mijn grote tevredenheid afgerond met een zalige blow en handjob terwijl ik haar zalig vingerde en een minivibrator in mijn handpalm.
    Het was een prima eerste kennismaking die we gisteren nog een keer herhaald hebben zij het in omgekeerde volgorde omdat Carina de hele middag gepannekoekt werd door een bejaarde Duitser die zijn verjaardag met haar wilde vieren.
    De intussen 38 jarigeCorina is gezelliger dan je op het eerste gezicht van haar zou denken.Ze is best open en vrijmoedig, maar ze heeft er ook absoluut geen moeite mee om terwijl ze tegen je aanligt in de serre, maar ook op de kamervele keren op haar telefoon te kijken telkens opnieuw
    ( spraak)berichtjes te versturen naar haar dochter en wie al niet meer.Ik kan dit meestal absoluut niet waarderen, maar bij haar kon ik het best hebben.
    Kortom ,Corina is geen sjieke stijvolle madame,maar ze is aardig absoluut de moeite van het proberen waard.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

8. Onderstaande 7 leden hebben 11cc bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (10 april 2025),Giodude (11 april 2025),hara1d (18 april 2025),Husky (10 april 2025),mentholbear (10 april 2025),Patjax (10 april 2025),Purrfect (10 april 2025)

Last Online
    Gisteren @ 20:06
    Discussies
    0
    Thanks
    94

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    .....maar ook op de kamervele keren op haar telefoon te kijken telkens opnieuw
    ( spraak)berichtjes te versturen naar haar dochter en wie al niet meer.Ik kan dit meestal absoluut niet waarderen, maar bij haar kon ik het best hebben.
    Kortom ,Corina is geen sjieke stijvolle madame,maar ze is aardig absoluut de moeite van het proberen waard.
    Ik vind dat niet kunnen in jou betaalde tijd op de telefoon haar prive dingen regelen , maar goed moet jij weten ..

10. Onderstaande leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 april 2025)

Regels voor berichten