Hier op dit forum is mijn nick name gewijzigd van tommyy naar fanoti, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan wie ik ben.
Aangezien de moderators bij Hookers het nodig vonden om mij na een waarschuwing een ban te geven van één maand en voor de naam tommyy een permanente ban, doe ik op deze site uitleg hoe de mensen daar met de leden omgaan.
Jarenlang ben ik daar moderator geweest, tot dat ik misstanden ontdekte in Den Haag de recensies kwamen in grote getallen op de site bij één privé-huis geschreven door maar enkele leden.
Toen ik dat probleem wilde aanpakken kreeg ik enorme tegenwerking wat resulteerde dat ik op non-actief werd gezet als moderator van Den Haag.
Toen besloten om dan de overige functies zelf maar neer te leggen, op die manier kan en wil ik niet werken.
Ik plaatste een bericht als reactie op onderstaande bericht van Extince.
Wiens woord men spreekt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore Het is uniek voor de prostitutiebranche dat sommige klanten de klaagzang van de aanbieders/ondernemers overnemen. Komt er toch een oudhollandsch spreekwoord ende zegswijze boven bij Giovanni: "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt".
Hmmm. Iets aan deze woorden van Giovanni raakte een snaar bij mij. Had ik niet regelmatig sterke overeenkomsten gezien tussen de officiele communicatie op deze site van een betalende adverteerder / privéhuisexploitant en die van een forumlid dat zich enorm inspant om wandelaars die kritisch zijn over een aangekondigde forse prijsverhoging op andere gedachten te brengen? Een forumlid dat zeer dominant aanwezig is in deze discussie en daarbij de standpunten van deze exploitant veelvuldig debiteert. En dat beter doet dan de beste PR medewerker die het huis ooit in dienst zou kunnen hebben . Even over het forum struinen leidt al snel tot een boeiend overzicht.
De communicatie van privéhuis Stout om haar prijsverhoging door de ‘opting in’ zo positief mogelijk aan de markt uit te leggen, draait om 7 kernboodschappen. Per kernboodschap volgt nu het officiele standpunt van de exploitant gevolgd door de gesynchroniseerd lijkende mening ( ) van het forumlid als regelmatige, graag geziene gast van dit huis, zoals verkondigd in discussies over dit onderwerp. Zoek de verschillen. Waren wij niet een onafhankelijke ervaringssite voor en door wandelaars?
1. Wij zijn niet de enige die onze prijzen verhogen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis De tendens is of zal bij andere collegae ook zijn dat de prijzen verhoogd zullen worden om inderdaad kosten te dekken en dames niet achteruit te laten gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Andere privehuisjes hebben ook met de opting-inn te maken en zullen dus ook hun prijsbeleid aan moeten passen om te overleven, anders houden ze geen meisje meer over die gaan huis niet voor nog minder werken.
2. Onze prijzen liggen al achter bij de inflatie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Een verhoging om de gestegen kosten van de afgelopen jaren te compenseren was eingelijk al op zijn plaats geweest (inflatie over 7-8 jaar), maar daar zijn wij dus zelfs nog vanaf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Privehuizen zijn 8 jaar prijstechnisch op hetzelfde level gebleven en hebben los van de opting-in regeling al een plausibele reden om de prijzen te verhogen, als je kijkt dat alles in de afgelopen 8 jaar 30% duurder is geworden.
3. Wij verhogen de prijzen al minder dan eigenlijk zou moeten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Het heeft dus geenzins te maken met meer winst draaien door de exploitant. Sterker nog na berekeningen hebben wij geconstateerd eerder achteruit te gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Dus de prijsverhoging die er aan komt en verwacht wordt is eerder mager te noemen in dat licht dan fors .
4. De verhoging komt volledig ten gunste van de dame.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Deelname aan opting-in waarbij wij dus voor jou netjes volgense de nieuwe belastingregels je belasting inhouden en wij de verhoging van het tarief van de meisjes aan het meisje doorberekenen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky (...) huizen verhogen dus de prijs niet om de eigen zakken te vullen maar om de dames tegemoet te komen.
5. Ook na de verhoging is onze prijs/kwaliteit ratio nog optimaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis (...) gezien andere sexuele dienstverleners zitten wij als privéhuizen qua prijs nog aan de onderkant van de markt, helemaal als men kijkt wat men daarvoor terug ontvangt qua diensten, service en entourage
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky (...) mogen we als wandelaars blij zijn dat het gezien de kwaliteit-service-entourage / prijsverhouding bij de goedkoopste dienstverlening blijft in de prostitutiedienstverlening.
6. Wij ontzien onze volle uurs klanten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Daarbij zie je dus nu de tendens dat een uur dus in verhouding amper verhoogd wordt t.o.v. de halve uur prijzen, zelfs als je direct bijvoorbeel 150 voor een uur hanteert t.o.v. 80 voor een half uur. De verhoging is dus met name voor een uur dus minimaal te noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Ach die klanten hebben de dames en huizen ook liever niet, die kosten ook meer qua tijdverlies kamerhuur, schoonmaak en is ook arbeidsintensiever voor de dame, vandaar dat veel huizen ook een uur in verhouding goedkoper maken dan een half uur.
7. Bij ons lopen de dames geen risico m.b.t. een actieve fiscus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Geen angsten meer voor invallen waarbij je van alles moet aantonen, geen illegaliteit of dubiueze circuits
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky De heksenjacht door de FIOD is afgelopen week dus nu begonnen, verschillende privehuizen/clubs in Den Haag die niet deel nemen aan de opting-inn wetgeving hebben invallen gehad van de FIOD waarbij de dames en het huis gecontroleerd werden.
Naadloos weerklinkt de propaganda van de exploitant in de posts van dit forumlid dat zich zo dapper inspant om deze discussie te sturen. Het lijkt wel of het gesynchroniseerd is. Een ieder mag hier het zijne van denken en ik denk er zeker het mijne van, maar dat hier een exploitant bediend wordt valt nu toch ook door de skeptici moeilijk te ontkennen...
Dit was mijn reactie:
Wat de meeste leden wel niet zullen weten ( en het ook niet kunnen zien ), is het feit dat de IP nummers overeenkomen tussen het Privé huis en dit lid.
En voor dat iedereen nu weer dingen beginnen te roepen, enkele moderators kunnen dit nakijken en bevestigen.
Iedereen kan dan zijn conclusie trekken.
Frankkynky gaf antwoord met het volgende:
heb ik nog meer nieuws voor je, men kan ook zien dat Diane's Secret en ik ook zelfde IP adressen hebben daar heb ik ook vaker ingelogd.
En er zullen ook IP adressen met meer klanten met huizen of zelfs leden onderling overeenkomen als ze bij elkaar inloggen.
Is trouwens niets verboden aan
PS, gingen we nog een keer wat drinken samen?
Reactie van Jaccoone:
Dus jij geeft hier toe, dat jij op de pc's van exploitanten zit te werken?
Groet, Jaccoone
Reactie van Giovanni Camminatore:
Buitengewoon merkwaardig verhaal. Ik ben jarenlang veelvuldig in verschillende privehuizen geweest en heb nog nooit ook maar de neiging gehad om daar op de computer van de privehuisexploitant in te loggen en te posten op dit forum. Heb het ook nooit een gast zien doen. Waarom doe je dat eigenlijk?
FK is undercover bij de belastingdienst, dus hij logt in om de boekhouding op die computer te controleren. Kan je net zo goed gelijk even een recensie posten
Gepost door Giovanni Camminatore
Toen kwam dit bericht van Wimwim:
Heb ik nieuws voor jou! whahahahahahaha Ik bezoek ook regelmatig verschillende privéhuizen door de jaren heen en ik heb meerdere keren ook op een onbewaakt moment ingelogd en recensies gelezen, bekeken....
De locatie's waar ik mij als privé persoon schuldig heb gemaakt aan het gebruik maken van de pc of netwerk van bordelen o.a. zijn:
Living Room Kaarst
Golden Time Brüggen
Stout Den Haag
PC Den Haag
DS Den Haag
YY Roermond
CC Plaza Duiven
WH Groningen
KH Rotterdam
YP Eindhoven
Maar posten? Nou nee, maar wie dan wel?
Enneh wat heeft dit in godsnaam met Opting-in wetgeving te maken?
Het lijkt wel hier het forum van neukie/willem2 of kinky.nl hahahahaahahaa
Ga daar lekker roddelen en achterklappen!
Mzzl,
wim
PS: Wat de meeste leden wel niet zullen weten waarom Fanoti niet meer in Den Haag mocht modderen... Jammer! En voor dat iedereen nu weer dingen beginnen te roepen ga pas conclusies trekken als je dat weet!
Gepost door Wimwim
Door plaatsing van deze berichten kreeg Extince, Giovanni Camminatore, Jaccoone en ik ( Fanoti ) een waarschuwing voor trol gedrag.
Het vreemde is dat Wimwim en Frankkynky geen waarschuwing hebben gekregen.
Na wat IM verkeer kreeg ik te horen dat hij een voorbeeld wilde stellen, en tenslotte is Frankkynky een recensiekanon en Wimwim wat minder aldus Bobby Vitale.
Ondertussen had ik moderator Krukkie aangesproken waarom hij in het topic “topic van de week” nadat hij zelf berichten had genomineerd, daar zelf begint te stemmen onder zijn andere nick name Eric Lindros.
Volgens mij horen moderators zo niet te doen, maar ik zag dat natuurlijk helemaal verkeerd volgens de moderator.
Uiteraard werden deze dingen mij niet in dank afgenomen, en na wat mail verkeer tussen Krukkie en Bobby hebben ze besloten om mij voor een maand te bannen wegens het herhaaldelijk in diskrediet brengen van moderators.
Mijn tweede nick ( tommy ) daar kreeg ik een permanente ban voor wegens het hebben van een dubbele nick name.
Als je dus op deze grond iemand gaat bannen, valt er nog genoeg te doen op Hookers.
Dit alles heb ik hier opgeschreven om te laten zien hoe ze daar op de site met de leden omgaan.
Een ban daar doet mij niet zoveel, alleen de manier waarop ze aan alle kanten hun straatje proberen schoon te vegen en ze door kunnen gaan met hun schimmige praktijken dat stoort mij.
Fanoti.