Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 77
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

@RPlover,

Of ze chocolade lust weet ik niet, maar over 10 dagen ga ik weer eens haar tanden borstelen. Ja met die dikke ouwe tandborstel van mij, met een paar sprietjes haar :thefinger.

:DGroet, Foots :wink:

Last Online
    30 oktober 2024 @ 20:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard zaterdag 8 november

Zo maak je plannen voor een rustige zaterdag, zo staat W2 in je huiskamer en zo zit je twee uur later in PHG.
    Dingen lopen niet altijd als verwacht; dat zou op deze zaterdag (helaas) nogmaals blijken … :o

Binnenkomst rond vier uur, snel in de badjas geschoten en samen met de inmiddels ook thuisgekomen Babbel een eerste biertje opengetrokken, Veronica gegroet (wat een prachtig koppie!), een goed plekje in de bar gezocht en even snel de koppen geteld:
    5 ijsberen, 30 vrouwen … Een aardige verhouding dachten we zo … :D

In de bar konden we ons al snel van onze beste kant tonen. Een clubje roemeense dames had het koud (een wagenwijd openstaande deur en vrouwen in bikini/lingerie is niet echt een goede combinatie in deze tijd van het jaar) en heren als wij zijn , boden wij ze onze handdoeken aan om zich warm te houden; het eerste contact met Julia was hierbij ook gelegd; zou later vervolgd worden.

Tweede biertje gedronken en snel een afspraak maken met Veronica … Dacht ik …
    Ze was echter net in gesprek met twee vriendinnen, dus maar even niet storen.
    Dan eerst maar even douchen en vervolgens snel een afspraak maken met Veronica … Dacht ik …
    Waar was ze nu toch gebleven? Kamer? Kleedruimte? Even wachten dan maar …
    Het wachten werd een half uur, een heel uur en langzaam maar zeker moest ik concluderen dat Veronica weg was en weg zou blijven …

Toen Julia nog eens kwam informeren of het nu inmiddels tijd was voor een kamerbezoek besloot ik, na een kort rondje door het gebouw ("Veronica-check"), dat dan maar te doen. In kamer 2 (vind ik overigens geen fijne kamer; aan het gangetje van hal naar kleedkamer en daardoor nogal rumoerig) een aardig uurtje doorgebracht met dit mooie meisje.
    Gedurende de rest van de avond nog regelmatig een groet, een lachje, een blik gewisseld, waarbij mij opeens een gelijkenis opviel … Julia heeft wel iets weg van Veronica … Zwart haar, strak naar achter in een staartje gebonden, grote gouden oorringen, lekker bruin kleurtje. Julia is wel iets fijner gebouwd en het "brilletje" ontbreekt natuurlijk.

De verhouding ijsbeertjes/vrouwen ('s middags in de bar dus 5/30) keerde 's avonds om naar zo te zien redelijk normale waarden, grove schatting 40/100(?)
    Mij bekende ijsberen: Babbel, Carpe Diem, Obi Wan
    Mij bekende vrouwen: Alini, Chantal, Denise, Desiree, Gabriella, Isa, Julia, Kim, Kira, Loredana, Luana, Melanie, Samantha, Simona, Vera, Veronica (te kort aanwezig).
    Helaas lukte het mij niet meer om een keuze te maken voor een tweede kamerbezoek …

Zoals eerder gemeld heeft het nachtcafé een opknapbeurt ondergaan; ziet er netjes uit, maar die mooie nieuwe twee-persoonsbankjes werden zo'n beetje de gehele avond bezet gehouden door heren die blijkbaar hun wekelijkse tv-avondje languit liggend in PHG plannen … Niet erg sociaal …

Ook nu miste ik weer Chris, Grace en gevolg … Dat dansen was toch altijd wel bevorderlijk voor de sfeer. Overigens werd er nu zo rond kwart voor ook wel een roemeens feestje gevierd.
    En over missen gesproken … Willi69, waarom geen aanwezigheidslijstjes meer???

Tijdens de terugreis kreeg ik de wind van voren … "een hele dag in PHG, 40/45 vrouwen en dan maar een kamerbezoek???" "Hoe is het mogelijk!" "Heb ik je daarvoor opgepikt?"
    Kortom het werd een lange, lange rit … :green_smi, die uiteindelijk toch nog wel prettig afgesloten werd met een biertje …

Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Tijdens de terugreis kreeg ik de wind van voren … "een hele dag in PHG, 40/45 vrouwen en dan maar een kamerbezoek???" "Hoe is het mogelijk!" "Heb ik je daarvoor opgepikt?"
    Kortom het werd een lange, lange rit … :green_smi, die uiteindelijk toch nog wel prettig afgesloten werd met een biertje …
    Nou lekker is dat!!:green_smi
    Wordt de bezemwagen niet eens gevraagd om een drankje te komen doen.
    Lekker is dat, rij ik de hele weg achter jullie aan omdat de kans groot was dat jij uit de auto gesodemieteerd zou worden door W2.
    Een klein bedankje zou best mogen:D

:wink:
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Rotes Gesicht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Nou lekker is dat!!:green_smi
    Wordt de bezemwagen niet eens gevraagd om een drankje te komen doen.
    Lekker is dat, rij ik de hele weg achter jullie aan omdat de kans groot was dat jij uit de auto gesodemieteerd zou worden door W2.
    JackD heeft het schaamrood op de kaken ...:sorry[2]: en gaat de bezemwagen volgende keer zeker een biertje aanbieden!

Moet nog wel even uitzoeken hoe hij door de voordeur komt … :D

Last Online
    21 maart 2025 @ 16:06
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Standaard

vandaag mijn vrijkaartje ingewisseld. Ja, nu weet ik ook waarom zo'n ding een "vrij"-kaartje heet. Bij de afgifte van de door Willem2 gestuurde tekst zei ik al dat dit mijn geluksdag was. En inderdaad. Het was erg rustig, dat wel, maar al tijdens het ontbijt loop ik zowaar Anna tegen het bevallige lijf. Ik was al gewaarschuwd dat ze weer in het land van de Blije Tuin zou zijn, en inderdaad... mijn geluk kon niet op.

Later in de middag komt boomlange Dominica terug van zomer-recess. Ik weet wat ze studeert, zeker geen Frans, en dat is ook niet nodig, want ze spreeks zeker "een aardig mondje Frans", en dat is een understatement!

Aan het eind van de middag werd het iets drukker, kwam ook de Roemeense delegatie weer binnen, samen met een aantal andere, voor mij nieuwe dames. Ik vond echter dat ik mijn dag goed besteed had, en ben om een uur of zeven huiswaarts gekeerd.

Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Gisteren naar Hg geweest.. Pizza was TOP.. eten gemist... en mocht je op pad gaan vandaag dan LIJKT happy de veilige keus.. en zeker met dit weer is die SAUNA wieder angesagt!!!! :D veel oude en nieuwe bekenden.. O.a. Henriette, Alicia, Ebru, Dominica, Sonja, Anna, Loredana, Ina, etc etc .......Ow en een nieuwe ster (Tanja! "X rated" voor de liefhebbers) maar voor de rest erg veel vrouwen....................

:D was een leuke avond en aangezien ik nog een afspraak heb staan.. moet ik WEER terug.. lolz.

Ohh... We`ll...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 november 2008 om 11:44

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren naar Hg geweest.. Pizza was TOP.. eten gemist... en mocht je op pad gaan vandaag dan LIJKT happy de veilige keus.. en zeker met dit weer is die SAUNA wieder angesagt!!!! :D veel oude en nieuwe bekenden.. O.a. Henriette, Alicia, Ebru, Dominica, Sonja, Anna, Loredana, Ina, etc etc .......Ow en een nieuwe ster (Tanja! "X rated" voor de liefhebbers) maar voor de rest erg veel vrouwen....................

:D was een leuke avond en aangezien ik nog een afspraak heb staan.. moet ik WEER terug.. lolz.

Ohh... We`ll...
    Dan ga ik dinsdag of woensdag maar eens kijken in mijn oud vertrouwde clubje.

Last Online
    17 april 2025 @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Dan ga ik dinsdag of woensdag maar eens kijken in mijn oud vertrouwde clubje.
    In je oud vertrouwde clubje was het vandaag super. Mooie dames en heerlijke partysfeer. Veel zoenende dames .

Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Goed om te lezen dat het met PHG weer de goeie kant opgaat! Maakt de keuze om naar welke club te gaan wel weer moeilijker...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Discussies
    35
    Thanks
    108

Standaard

Ik was er gisteren ook. Alsmede seksenfun, foots en rplover waarmee ik eindelijk eens in levende lijve kennis heb gemaakt en moet zeggen prima kerels. Dit heeft echter ook mijn bezoekje aan happy garden goedgemaakt want voor mijn smaak waren er weinig, zeer weinig dames. Zal later nog een recensie over mijn zaterdagavond in villa vertigo en daarna happy garden schrijven, enige kamerbezoek was met loredana, naar tevredenheid maar kan over haar niks nieuws vertellen alleen dat ze nu een lippiercing heeft waardoor ik niet in haar mondje mocht schieten omdat het nog vers was.....

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

En ik heb yep3 dus ook leren kennen en rplover weeral erbij moeten nemen .
    Na een lange afwezigheid mogen vaststellen dat het bruisende zomervakantiesfeertje in PHG nu vervangen is door een zalige wintersfeer.

DJ was weer present, veel meer dames dan heren vandaag, over het algemeen genomen. Ik werd dan ook voortdurend aangerand door de vrouwen. Soms moest ik al bukkend uit hun omarming ontsnappen (en dan er maar van geprofiteerd om van het poesje te snoepen ). Uiteindelijk zélf mijn keuze gemaakt. Een dame kwam me zelfs haar vriendin presenteren die er nog maar van deze week begonnen was. Ik zei de dame dat het erg vriendelijk was om mij uit de vele beren te kiezen om haar te willen inwilgen maar zei er meteen bij dat ik mans genoeg was om er zelf op af te stappen als ik dat wou.

Het eten was erg lekker, zeker het dessert. Het dessert lag uren op mijn maag, dat maakte dat ik maar 1 sessie deed.

Weeral een superdag geweest voor mij. Genoten van half een tot elf.

O ja, na de sauna even in het sneeuwonweer gaan wandelen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool aanwezige beertjes

De volgende beertjes waren aanwezig.
    Flipper
    O
    Yep3
    Seks&Guns
    Dupke
    de relnicht
    Graaf
    Foots
    Picasso1
    Timjava
    en nog vele anderen :D

Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Gisteren de sneeuw en hagel buien getrotseerd om een bezoek te brengen aan de PHG. Bij binnenkomst om 14.30 was het vrij rustig. Ik zag ca. 15 dames en een 5 tal beren. Heb geen idee hoeveel er toen op de kamer waren. Al snel zag ik Dupke en Seksenfun, later ben ik ook nog Picasso, Foots, Graaf, Oblix, RPLover, Flipper tegen gekomen en volgens mij ben ik er nog een vergeten. Oftewel er waren weer veel forum leden aanwezig.
    Aan het einde van de middag begon het dames en het beren aantal flink op te lopen. De verhoudingen bleven gelukkig goed, zodat er keus genoeg was voor iedereen.
    In de middag ben ik als eerste met Katja naar de kamer geweest, zie recensie.
    Later in de middag kwam ik Anna(roe) tegen, een van mij favoriete dames. De vorige keer was ik haar misgelopen, maar gelukkig deze keer met haar op de kamer beland. Waar de eerste keer de vonken ervan schoten, was de tweede keer al wat rustiger, maar vandaag ontbrak werkelijke elke vonk. Ik weet niet waar het aan lag. prachtige dame, maar vandaag ging het niet?
    Na het eten stond ik aan de bar, waar Picasso een hele mooie dame aan de haak sloeg. Met een beetje jaloezie zag ik hoe hij haar mee naar de kamer nam. Later op de avond, had ik echter ook het geluk aan mij zijde om met deze dame naar de kamer te gaan. Zie ook de recensie van Anka(Anke).
    Aan de bar een biertje gedronken met Graaf, die zijn oog had laten vallen op een hele mooie dame, ben haar naam kwijt, voor ¼ pools, ¼ hongaars, enz.. Ben benieuw hoe het was met deze dame?
    Om ca. 00.30 uur ben ik weer vertrokken door de kou en ben mijn volgende bezoekje alweer aan het plannen.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden en intussen....

...intussen gaat het leven zijn normale gangetje in PHG.....
    Een winterse dag, koud koud koud, maar binnen de vier muren (of 8) heerste er gisteren een aangenaam temperatuurtje, ik schat een dikke 26 graden, net genoeg om de Meiden in bijna naakte outfit te doen paraderen.
    En uiteraard Seks&Fun, die zich soms ook een Meid waant, aan zijn outfit te zien dan toch :D, en dat voorbeeld werd tegen sluitingstijd gekopieerd door Picasso1 :teuflisch

Omstreeks kwart voor vier gingen de hemelpoorten gisteren voor me open.
    Een immers vriendelijke theke overhandigde me badjas en sleutel, en beroofde de relnicht van zijn eerste bruine briefje. Nog 6 briefjes wisselden dezelfde dag van eigenaar. ben ik een gelukzak, kunnen neuken en veel meer voor wat bruine briefjes, die binnen enkele maanden misschien de waarde hebben van blauwe briefjes (lang leve de inflatie:teuflisch)

Rust, relatieve rust rond 4 uur, en een beperkt aantal Meiden en beertjes aanwezig. Dit aantal werd opgekrikt tegen etenstijd, waarna er een gezond evenwicht ontstond, voor ieder wel wat wil(d)s, voor ieder meer dan keuze genoeg. Ow, toch voor de relnicht. Ik was verwittigd voor 'long blond animal' numero2.
    En inderdaad, wat een Meid, mmmmm, voorzien van poten en oren, en wat een stelten. Lisa zou er bijna jaloers op worden :D

Ik had zin, zin en nog eens zin. Buiten zeiken en eindeloos lullen in de clubs, en op het forum, gaat deze beer ook om plezier te maken op de kamer, en plezier te maken met de Meiden. Er waren toch heel wat forumbeertjesbeertjes aanwezig deze dag, in tegenstelling tot de aangemelden op het meetingpoint. De namen vinden jullie in een vorige post.
    Effe bijgepraat met Seks&Fun (niets is wat het lijkt), Dupke, Yep3 leren kennen, onze forumkunstenaar wat geplaagd, en alles is zoals je zelf wil
    Maar dan was het tijd voor Shakira. Shakira in een mindere bui deze zaterdag. Het kind kan ook niet altijd even opgewekt zijn, en naar eigen zeggen is ze dringend aan vakantie toe, en vertrekt ze heel erg binnenkort naar het land van herkomst. Doe het Meid, want je hebt het echt nodig. Een uurtje met deze deerne mogen meemaken, en als vanouds, gewoon heel erg lekker. Zelfs in een slechte bui kan ze me doen genieten van haar op de kamer. heerlijke Meid toch, steeds weer in voor grapjes, en de seks? Best wel van bovengemiddeld niveau. Ik kan er weinig nieuws over schrijven, maar ga toch proberen iets te verzinnen voor haar topic. Up to date houden he :teuflisch Nog steeds vindt ze me een 'lazy fucker', niks waard in bed, en wil ze me wel leren hoe het echt moet. Wordt uiteraard vevolgd, en ik zal met plezier haar lessen neerpennen (oops, kan dat dan nog? ).

Na Shakira en het geouwehoer tussen de beertjes, time for dinner.
    Meer dan eten genoeg, en lekker, zoals altijd.time for de skone Dani.
    Man, man, man, ze was me voorgesteld door Dupke en Seks&Fun, en ja hoor, helemaal mijn ding. Afgesproken voor na het eten, en dat heb ik me niet beklaagd, waarover later meer.

Het eten was goed, niks op aan te merken, en na het eten werd de avond maar pas goed ingezet.
    Het zwijn Foots was intussen de contreiën komen vervoegen. Wat hij niet wist, was dat ik al lang een afspraak had gemaakt met Dani, en toen hij erbij kwam staan, vroeg ook hij naar de sleutel. Amai, die moet een diepe indruk hebben gelaten op Foots.
    Toen dat schatje dan ook terugkwam met de sleutel, dacht Foots dat hij met haar naar de kamer ging. Van mij mocht je mee Foots, maar je was bang:D
    Ruim 2 uur later heeft hij dan zijn kans toch gekregen:teuflisch. Sorry Foots, maar ik wist het echt niet, en als ik het had geweten, was ik tot sluitingstijd met haar op de kamer gebleven:thefinger
    Volgende keer mag jij haar eerst hebben , na de relnicht, eerst an de relnicht
    Dani, wat een..... ja, wat een .... dat ze zo iets durven loslaten in onze clubs,is schandalig, en gevaarlijk. Die neukt gewoon alles te pletter wat ze te pakken krijgt, zuigt alles eruit wat erin zit, wereldklasse gewoon
    Naar haar topic maar in enkele uurtjes, wow.

Ik mis dus de feiten van 21u tot 23u, iemand zal wel een invulling maken hier.
    Later was het nog heel gezellig met de aanwezige beertjes (en gelukkig was Seks&Funs alweer weg:D) en hebben de Meiden er nog een gezellige boel van gemaakt. Picasso1 heeft nog wat moeite gedaan me te koppelen aan long blond animal, maar de relnicht was helemaal leeg en kapotgemaakt door Shakira EN door Dani. Totaal futloos maar zeer tevreden de club verlaten, en de Meiden uitgezwaaid, en tot zaterdag vaarwel gekust.
    Een heerlijke dag, en het belooft alvast voor het kerstfeestje.
    Ik miste enkel Monica EN Sofia

relnicht goes Bulgarian and Turkish

Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Heute gute stimmung in Happy und viele Damen sind da!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 april 2025 @ 13:54
    Discussies
    1
    Thanks
    283

Standaard

Gisteren was idd een avond die omvloog.
    Hoewel ik maar een half uurtje heb gepit was ik ineens alle mede-beren kwijt. Dat mocht de pret niet drukken want aan de bar was het bere-gezellig met Kyra (beetje tipsy) en Denise ( beetje brutaal)Om half 12 kon ik mijn nieuwe "muze" Anka meenemen op huwelijksreis.Meer over Anka bij de A.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    13 maart 2014 @ 15:51
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard 11 cc

kom je zaterdag ook, dan kun je de schade inhalen van het half uur slapen ????

Last Online
    16 april 2025 @ 13:54
    Discussies
    1
    Thanks
    283

Standaard

Ik was van plan om zaterdag te komen,maar intussen ben ik uitgenodigd op een Russisch feestje. Ik word daar aan mijn nieuwe bruid voorgesteld.
    Zondag ben ik wel in PHG.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 november 2008 om 16:02 Reden: tf
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    4 maart 2025 @ 23:17
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Ik word daar aan mijn nieuwe bruid voorgesteld.
    Euh... wablief...

Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk bericht
    Euh... wablief...
    Of je borstjjj lust :D

Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Dat was woensdag zo gezellig dat ik even vergat waarvoor ik ook alweer naar de PHG was gegaan. Ik heb gegeten,gedronken, sauna gepakt en heel wat gekletst. Maar iets ben ik uiteindelijk vergeten Nou ja dat ga ik morgen dan maar doen
    Het aantal roemeense dames was toch wel erg groot. Morgen ga ik voor Efi, Denise,Kyra,Mila of ..... Ach ik zie wel welke kant mijn nootjes oprammelen.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard PHG weekend

Afgelopen weekend in PHG gebivakkeerd (met een kort uitstapje VV). Voor deze nieuwe ijsbeer was het veel te druk. Toch me heel goed vermaakt en 2 keer gescoord (Vanessa, Roe: niet om over naar huis te schrijven...) en Alini 2 keer lichte GFE gehad.

Verder de eer en het genoegen gehad om als beginnende ijsbeer met Graaf (na eerder in VV al gesproken te hebben) en sonny kennis te maken. Het was een goed weekend ondanks het grote overschot aan ijsberen!!! Maar ja hoeveel dames moet je in huis hebben om daar wat aan te kunnen doen? Misschien wel 150..

Groet,

Just John.

NB recensies en logo volgen zodra ik wat meer tijd heb (kan maken).

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    Afgelopen weekend in PHG gebivakkeerd (met een kort uitstapje VV). Voor deze nieuwe ijsbeer was het veel te druk. Toch me heel goed vermaakt en 2 keer gescoord (Vanessa, Roe: niet om over naar huis te schrijven...) en Alini 2 keer lichte GFE gehad.

Verder de eer en het genoegen gehad om als beginnende ijsbeer met Graaf (na eerder in VV al gesproken te hebben) en sonny kennis te maken. Het was een goed weekend ondanks het grote overschot aan ijsberen!!! Maar ja hoeveel dames moet je in huis hebben om daar wat aan te kunnen doen? Misschien wel 150..

Groet,

Just John.

NB recensies en logo volgen zodra ik wat meer tijd heb (kan maken).
    Al waren er 150 dames geweest in PHG, het was gisteren toch een groot probleem in PHG. Veel te vol. Geen doorkomen meer aan. Dan gewoon een tekort aan kamers, waardoor er op een gegeven moment ijsberen een tweetal uren op een meisje moesten wachten. Om half negen had ik nog geluk en kon ik met Mila de kamer op.

Overigens was het een gezellige party in PHG. De tombola was wat langdraadig en na mijn mening hadden ze beter een stuk of tien vrijkaarten kunnen verloten in plaats van vele flessen rode wijn of 10 euro kortingskaarten.

Het ijsberen legioen was ook rijk vertegenwoordigd. Weer gezellig kunnen bijpraten.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard "Today is a disaster ...".

De middag begon zo goed ... al snel zat Julia op mijn schoot. Ik had echter na onze vorige ontmoeting al besloten dat er door haar prijsbeleid geen herhaling zou komen; toch wel een beetje jammer, want het is en blijft een mooi meisje.

Het plekje op mijn schoot bleef gelukkig niet al te lang lang leeg, want werd ingenomen door Michelle.
    Michelle nam rustig de tijd voor een praatje en een sigaretje en het vervolg in hutje 26 verliep naar wederzijdse tevredenheid.

Daarna werd het druk. Veel te druk ... met 's avonds wachttijden van soms enkele uren tot gevolg.
    Ik hoorde een van de dames dan ook verzuchten "Today is a disaster ...".

Volgde nog een negatieve ervaring met dronken nederlandse boeren (excuses aan de echte landbouwers ...) met blijkbaar als motto "Fuck andere mensen, als wij maar lol hebben" . Niveau zee-egel (excuses aan dit mooie dier).
    In dit verband misschien ook "leuk" om deze sfeertekening uit GT te lezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=487

Daarna ook nog een negatieve ervaring met een botte duitse "heer" onder het (onuitgesproken) motto "ik heb liever niet dat anderen met "mijn" meisje naar de kamer gaan", daarbij helaas ook niet tegengesproken door Shirley? (naar eigen zeggen net over uit YY)
    en mijn avond "kon niet meer stuk ..."

Lichtpuntje1: de thekenfrauen bleven ondanks de hectiek ijverig en vriendelijk; complimenten!
    Lichtpuntje2: het, zoals gebruikelijk, ongedwongen verpozen met enkele bekende ijsbeertjes ..

Waarschijnlijk voorlopig even geen PHG en zeker geen -party voor mij.
    Laatst gewijzigd door JackD; 30 november 2008 om 14:30

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Beitrag PGH feest ??

Heren, beren,

Gisteren was het kerstfeest bij PHG en ik wilde ook trakteren met mijn verjaardag komende week. Ik had 's morgens reeds vlaai gekocht bij mijn favoriete bakker in Lommel, Belgisch Limburg. Ik kocht er 2,5 want ik verwachtte al een gezellige drukte en daar keek ik al met een lange nek naar uit. Het zal waarschijnlijk mijn laatste bezoek aan PHG worden dit jaar, want over 18 dagen wordt ik eindelijk Nederbelg en ben ik druk met verhuizen.

's Middags nog naar Mechelen geweest en na een middag in de auto kwam ik bij PHG. Ik zette de vlaaidozen op elkaar en ik had ook 2 witte chokolade figuren erbovenop voor 2 speciale dames (eigenlijk 1 speciale dame en 1 reserve ).

Ik belde aan en de thekefrau zei tegen mij dat ik om moest lopen, de ingang was aan de andere kant volgens haar . Ehh, nou ik liep terug en keek, nee ik zag geen andere beren en het was er alleen maar donker, dus ik terug, nogmaals aangebeld en de thekefrau keek mij vragend aan. Ik zei "ik zie niets" en toen bleek dat ze me aanzag voor de pizzabezorger :o goh, die was blijkbaar echt blond en ik mocht binnen.

In de hal stond het management van het ijsbeerforum al opgesteld samen enkele voorname leden en het was al behoorlijk druk. Ik dacht gelukkig heb ik voldoende vlaaien bij het omkleden was het al met een stuk of 5 of 6 man behoorlijk dringen in het hoekje van de kastjes. RPlover aardig als die man toch is had nog een presentje voor mij. Ik liep mee en ik kreeg een melkchokolade zwijn, een zwart schaap met witte sokjes en een doosje pralines. Wat kan hij dat toch mooi combineren:D. Ik zei nog met een grap geef dat zwart schaap maar aan ...... Ik zal de naam niet noemen, was alleen maar een grap en dat pakken ze toch verkeerd op de serieuze Hollanders:green_smi.

Ik zag Brenda (na 2 maanden weer) en ik denk dat ik haar al meteen mijn reserve witte chokolade santaclaus aan heb gegeven. Ik weet het niet zeker, maar ik weet wel zeker dat ik de 2e witte chokolade beer aan Shakira heb gegeven. Dat weet ik wel zeker, want voor haar had ik deze speciaal meegenomen. Tevens even mee gepraat, gevraagd hoe haar humeur was en haar natuurlijk toch gevraagd voor de kamer en jawel ik had het goed, ze wil niet met me naar de kamer !

Bij binnenkomst natuurlijk gelijk de oogverblindende Chantal gezien en mijn besluit stond reeds thuis al vast. Vandaag ga ik eens goed de beest uithangen. Ik zou eerst Shakira vragen en als ze niet wilde (waar ik zelf 100% zeker van was, maar toch vragen) dan ging ik het liefst met playboymodel Chantal aan de rol.

Toen ik Brenda tegenkwam wist ik ook vrijwel zeker dat zij mijn afsluiter zou worden want er is toch niets mooiers dan een spetter (Loredana of Chantal) om mee te beginnen, want dan duurt het toch vrij kort en een goede service mejuffrouw Brenda) op het einde zodat ze me nog helemaal leeg kan zuigen zodat ik er weer even tegen kan voor de rest van de week. Ja heren, beren ik houd er een complete strategie op na.

Chantal
    Chantal gezocht, maar die was natuurlijk weer kameren want het was al erg druk in de bar en toen ik haar zag in de bar haalde ze net wat te drinken voor haar en was ze zichtbaar al een beetje moe. Ik knoopte een gespreke aan en liet haar rustig een sigaretje roken. Ze vroeg me voor de kamer, maar ze wist het antwoord natuurlijk al en rond half 8 verdween ik via de hal met ijsberen in de catacomben van PHG.

Mijn sessie met Chantal was ok, ze wil soms wat snel van stapel lopen (mooie dames zijn vaak afwerksters) , maar ik liet haar regelmatig stoppen met pijpen en dan kus ik haar of haar borsten. Ik heb een paar keer (mijn god wat is die meid mooi) iets gemeend positief gezegd over haar haar, haar ogen en haar lichaam en iedere keer bedankte ze me vriendelijk en was een glimlach mijn deel. Het was geen GFE, ze was denk ik al te moe, maar pijpen kan ze goed.

Omdat Toppie33 in haar topic gezegd had dat ze stonk wilde ik dit checken en als het niet zo was ook rechtzetten. Dit kan namelijk wel waar geweest zijn( zo herinneren we "onze" Toppie wel), maar dat kan ook aan het moment van de maand gelegen hebben. Kortom ik ben maar een lompe botterik en tijdens het pijpen heb ik haar met mij rechtermiddelvinger goed gevingerd. Ik rook niets en had dat ook niet verwacht hoor, want het is een meid die veel aandacht schenkt aan haar uiterlijk. Om dit te bewijzen heb ik ook medeberen RPlover en nog wat anderen laten ruiken, maar dat vonden ze allemaal wat te vortig teuflisch

Uiteindelijk lekker over haar borsten klaargekomen en dat laat ze gewilig toe.

Ebru en RPlover
    Ik was koud van de kamer en ik stond in de overvolle bar te kijken naar die sexy Ebru. Wat een mooie dame is dat toch die wil ik nog zeker een keer pakken dacht ik. Toen stelde Rplover voor om haar met 2-en te pakkenteuflisch. Ik twijfelde even want het eten stond al bijna klaar en ik was koud 45 minuten van de kamer. Maar vooruit, ik ben geen watje en ik ging om half 9 samen met Ebru en Rplover op de kamer. Ebru begon met RPlover, maar die kon blijkbaar niet tegen de mooie rondingen van Foots zijn lichaam en Ebru deed erg haar best en geduldig pijpte ze hem. Tevergeef bleek, piel kaputt. RPlover schrijft u maar deel 2, kunnen ze die ook per ongeluk weggooien.

Nou Ebru concentreerde zich op mij en ja ze heeft me lang, erg lang gepijpt. Ik heb haar ook nog in een paar standtjes geneukt, maar het was nog te vroeg om mijn geil spontaan te doen opborrelen. Precies om 9 uur zei Ebru dat het half uur erop zat, maar we wilden beiden nog even doorgaan. Met regelmaat vroeg ik Ebru om RP wat aandacht te geven, want een dame delen is leuk, maar ik voelde me een beetje schuldig om haar op te eisen, maar RP wilde echt niet. Omdat we regelmatig elkaar lieten lachen kwam ik niet voldoende in mijn concentratie en bij het neuken maakte ze wat nepgeluid. Om het verhaal niet eindeloos te maken, het kwam niet en na 3 kwartier zijn we gewoon zonder een moment supreme gestopt.

Toen we terugkwamen was het eten al koud en voor de vlaai was slechts een geringe interesse. Het was in de bar afgeladen druk met beren en tot overmaat van ramp ook nog een ellelange saaie voor mij onverstaanbare tombola. Het waren leuke prijzen volgens Dupke, maar het was wat mij betreft geen succes. De kamers waren op, alle leuke dames waren al uren weg en er was geen enkele sleutel meer te krijgen ! Het leek wel GT in het kwadraat ! Vreselijk! Ik herkende mijn PHG dat altijd zo gezellig is niet terug, het was echt veel en veelste druk. De bel bleef maar rinkelen.

Brenda
    Rond een uur of 10 kwam ik Brenda tegen in handdoek en met een sleutel in haar hand. Ze vroeg me waar S&F was en of ik had hem niet gezien. Ze bleef hem maar zoeken en ik vroeg of ik niet goed genoeg was Ik was net met RPlover en Ebru van de kamer en ik wilde ook nog niet gaan. Toen zag ze S&F en ploep weg was ze, naar S&F en ze gingen weer voor een paar uur naar de kamer. Duidelijk zou je zeggen, ik ben alleen maar een tweedehands vriendtje voor Brenda, ze houd van onze grote knuffelvriend met zijn lange sessies of van zijn bijbehorende lange sessies geld :D.

Rond 1 uur kwam S&F en Brenda weer boven water in het nachtcafe en ik wenkte Brenda. Ik speelde wat met haar op de bank, maar ze liet me niet gaan. Best verstandig van haar overigens, want ik ga zo zonder blikken of blozen voor de ogen van S&F en alle andere van bil. Ik vroeg haar om een sleutel te halen. Ik zei nog als er geen sleutel is doen we het gewoon hier op een bankje in het nachtcafe, dat maakt mij toch niets uit. Ze vertrok en kwam niet terug. Ik ma een tijdtje naar de bar en ik kwam haar daar tegen, ja er was geen sleutel meer te kijgen en ik zei dan maar in het nachtcafe of solarium. Ze keek nog in de kleedkamer of er nog een vriendin was met een sleutel, maar het was echt dramatisch ! Helemaal niets !

We liepen naar het solarium en ja hoor die was leeg. Nou heren, beren, het zal jullie ondertussen wel niet meer verbazen hoop ik, maar een geile Foots is net als een vortig zwijn. Dus ik kroop met Brenda op het hoektafeltje. Ze was erg gehaast en duidelijk niet op haar gemak. Na kort pijpwerk, doggy op het tafeltje, daarna kwam ze op me zitten en uiteindelijk pijpte en trok ze me klaar ik spoot het na 10 minuten al in het rond en ze was zichtbaar onder de indruk van de straalkracht ! Het meeste kwam in mijn badjas, de rest kom je misschien nog wel eens tegen.

Het had wel iets ontdeugens om iets te doen wat niet mag. Brenda heeft bij het eruitgaan wel 15 minuten door het sleutelgat gekeken naar een dame die de bar aan het schoonmaken was. Mij interesseert dat echter allerminst, ik was het kwijt ook al had het niets met het gebruikelijke serviceniveau van Brenda te maken.

Toen ik wegging vroeg Janine hoe het was ? Ik heb gezegd dat ik het veel te druk vond en dat ik noodgedwongen in het solarium mijn behoefte moest voldoen. Ze lachte en op mijn vraag of dat ik dat wel mocht knikte ze en zei me dat ze het prima vond.

Dat was mijn laatste PHG dag van dit jaar. Het was veeeeeeel te druk de sfeer was niet te best en ik heb me zoals voorgenomen als een beest uitgeleefd. Toch was het de minst leuke dag die ik dit jaar in Oedt heb gehad, 1 keer meer was het ook minder, toen was er helemaal niets te doen en waren de dames slecht gehumeurd.

Groet, Foots :wink:

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten