Naam : Ebby (is hetgeen ik verstaan heb)
Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Peruaans - Duits, goed Engels,beetje Frans
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang
Lengte dame : 160/165
Postuur/Cupmaat : Slank (zeer donkere huid) / cup C (siliconen)
Tatoeages/Piercings :Geen/Tepelpiercing door beide tepels (misschien ook navelpiercing maar vergeten)
Service: TZ,NMC,PZC,FT
Voordelen: Geile spetter
Nadelen: Goede afspraken maken met deze dame anders gaat het fout.
Tijdsduur : 1,5 uur
Prijs : 175 met FT (25 euro inbegrepen van ons samenzijn wachtende op de sleutel, niet mee akkoord maar soit voor één keer laat ik het gaan).
Extra’s bij het bezoek: goede aftersales
Vandaag nog eens richting clubje getrokken om eigenlijk Julie nog eens terug te zien, doch ze was er niet. Vriendinetje van haar gevraagd of ze kwam, maar die zei dat ze Julie al maanden niet meer in GT gezien had. Zatte zever natuurlijk en einde conversatie. Toen viel m'n oog op Ebby studente solar technologie (het kan niet gekker worden) , lekker foute dame. Klein gesprekje met haar gevoerd maar de sleutelvraag kwam al snel, daardoor maar gezegd dat ik nog even op een vriend aan het wachten was maar dat ik later haar wel zou opzoeken. Wou even eerst de kat uit de boom kijken of ze niet te snel terug van de kamer kwam, dit bleek mee te vallen dus haar maar gevraagd voor sluschel. Die was er niet dus even wachten, waarop ze me voorstelde eerst samen iets te eten, zogezegd zogedaan, na een 20/25 minuutjes was er een sleutel en dan een anderhalf uurtje met haar doorgebracht in een hutje, sex was lekker en deze meid heeft denk ik (ik ben hier voorzichtig) wel potentieel. Bij het afrekenen een klein meningsverschil, ze telde er wel de 25 eurie bij voor de tijd die we samen al etende doorbrachten daar er geen sleutel was. Heb er maar geen drama van gemaakt toch vond ik dit mijn inziens niet geheel correct. Maar daar de sessie met haar voor mij toch goed meeviel ga ik het nog een keer proberen, doch dit keer met goede afspraken. Opgelet : als je met haar naar de kamer gaat laat haar duidelijk zeggen wanneer de tijd om is, als je 5 minuten langer blijft is het betalen, gezegd zijnde dat je dan de tijd ook wel mag volmaken, maar ze had me toch bij de lurven. Ze zou nog tot 26 september blijven maar daar geloof ik niets van.
Conclusie : Leuke maar listige dame (beetje geldwolf), indien je goede afspraken maakt zeker niet slecht. GFE.....mja niet helemaal. PSE.....heb een voorgevoel van wel, ben er niet helemaal voorgegaan met haar maar denk dat er veel mogelijk is. Wel de nodige €€€€€€'s neertellen bij haar.
Om 18 uur huiswaarts. Veel beren vandaag maar de bezetting was m.i. maar zozo.