Nou... verslagje voor het einde van 2008 dan maar..
Zaterdag:
Laaste dagen ben ik (Flipperdeflapper) in HG geweest... zaterdag was erg leuk alleen kwam ik wat laat binnen, waardoor ik weinig van willem2 heb kunnen genieten :D.. Hij was de hele tijd bezet en een sleutel zat er weer niet in voor mij.. :green_smi
Ik was van plan 2 kamertjes te doen met 2 voor mij "nieuwe" Doperwtjes, euhm... Toppertjes bedoel ik natuurlijk) Maar helaas lukte het me niet met meer als een de kamer te delen.. na een 2 uur durende sexuele uitputtingsslag (met diverse Kamasutra en tantrische onderdelen).. lukte het me eindelijk de kamer te ontvluchten, een kamer die fysiek, (spreek uit als: PHIESIEK. Betekend: lichamelijk, als in met het lichaam) zwaar was zeg maar..
Ik kon nog net naar de pizza te kruipen om mijn krachten hier weer enigszins aan te vullen.. Echter, het duurde niet lang voor mijn Deerne me ingehaald had met de vraag of ik alweer instaat was te lopen.. zodat ik haar kon begleiden naar het ijsberenbal dat zich boven in de lobby afspeelde.
Hier troffen we Koning Willem2 met zijn ronde tafelgenotschap aan. Die (wederom) het reilen en zeilen in het Ijsberenrijk aan het discussieren waren (does it never get boring... i ask....)!!!!
Op diezelfde plek hadden zij 3 uur eerder diezelfde avond "Sir 11CC" (AKA: THE GANTULLLMEN, (dit lijkt me dan zoiets als, "De Mosselman" , maar dan in het wit zeg maar)) zien binnen galloperen in zijn aller fraaiste gewaad..
Helaas werd ik alweer, door mijn Deerne, vriendelijk, doch dringen, verdergesleept... naar de rest van het uit haar moederland aanwezige gezelschap, alwaar ik gedwongen werd deel te nemen in plezante gesprekken (waarin mijn heldendaden, meerdere malen bezongen werden),
en we weelderig in de rondte dansten om de komst van het midwinternachts feest in te wijden...
En over Zondag:
Dat was een rustdag zeg maar..
:D
Tot zover mijn bijdrage aan dit forum voor 2008.. I don`t kiss and tell dus wie dit was.. laat ik even in het midden,.. Maar een clue geef ik.. Het was NIET Wisjna..
:wink:
PPPSSSS: Als ik het niet zeg hoeven andere ijsberen dat ook niet te zeggen.. Zo blijven die geheimtips nl nooit geheim ja..