Ik had ze al enkele keren vluchtig opgemerkt en vond dat ze er wondermooi en sexy uitzag. Anata. Wanneer ik met Dupke aan het ouwehoeren/languitluieren was in een van de sofa’s in de loungeruimte van Acapulco, kwam er ineens iemand over ons zitten. Achteraf bleek het Miala te zijn. Ze gaan door voor zusjes van elkaar die Miala en Anata. Best een sexy meid ook. Een mens begint dan al meteen te dromen van een triootje met die twee leuke zusjes. Toch zal dat nog niet zo snel voorkomen bij seksenfun. Ik ben niet zo’n trioliefhebber. World kon mij enige dagen geleden nog eens zo ver krijgen maar die twee prinsesjes waren nog mooier dan deze twee zusjes. Kan je je voorstellen?. Miala lachte eens lief naar mij. Verder gebeurde er niets. In Acapulco komen de meiden immers maar zelden pardoes bij je flirten. Ineens kwam er een tweede dame bijzitten. Nog mooier dan Miala. Anata! Ze zaten in twee aparte sofa’s maar wel naast mekaar. In elke sofa was dus plaats voor een man om er bij te komen zitten. Anata deed echter geen enkele moeite om oogcontact te maken. Ze keek wat naar boven weg, naar voetbal op tv. Later op de avond zou blijken dat ze écht wel wat van voetbal houdt tijdens een gesprekje met haar in een sofa. Goed dan, als je geen oogcontact wil maken… laat het dan maar hè meiske.
.
Een beetje later zouden Dupke en ik elk onze eigen weg gaan. Een rondje maken en nog wat dames spotten. Toch botsten Dupke en ik wat later weer bijna tegen mekaar aan. Dupke wist me te vertellen dat ik met mijn handen en voeten van Anata moest afblijven. Hij wist ineens weer wie ze was. Hij kende ze nog van GT een goed half jaar geleden. Ze is erg leuk buiten de kamer maar eens op de kamer is ze geen stuiver waard. Ik zei Dupke dan ook meteen dat Anata dan helemaal niets voor mij is. Ik vond het wel een beetje jammer, zo’n mooie meid, moet ik die nu afschrijven, uit mijn handen laten glippen![]()
Enige tijd later. Ineens zag ik Anata in de verte. Ik liep net aan het verwarmde binnenzwembad. Ik deed alsof ik wat aan het zoeken was, de weg kwijt was. Dat was ook wel een beetje zo. Psychologisch dan. Psychologisch was ik in de war, ik wist het even niet meer helemaal. Ik wil absoluut die Anata. Die Anata moet je laten vallen, zo slecht.
Plots moest ik aan Boudewijn De Groot denken:
Iemand zei "dit is Annabel
Ze moet nog naar 't station
Neem jij de wagen dan haalt ze het wel"
Ik zei "da's goed" en reed zo stom als ik kon
We kwamen aan bij een leeg perron
En ik zei "het zit je niet mee"
Heel in de verte ging de laatste wagon
En Annabel zei "okee, ik ga met je mee"
En later lagen we samen, zoals dat heet
Een beetje moe maar voldaan
Er kwam al licht door de ramen ze zei
"Geen tijd voor ontbijt ik moet gaan"
Ik zei alleen nog "tot ziens Annabel"
En ik dacht "Die zie ik nooit meer terug"
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door
Maar twee uur later was ik nog wakker, lag stil op m'n rug
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel
Zo bleef ik twee dagen liggen in bed
Ik was totaal van de kaart
Toen stond ik op ik moest niet denken maar doen
Want zonder haar was ik geen stuiver meer waard
Ik liep de stad door op zoek naar een glimp
En ik dacht "ik zie haar nooit meer terug"
Ik ging zelfs hardop praten in mezelf
En iemand zei "je stond uren met je handen op de leuning van de brug"
Ahah
Toen op een avond zag ik haar weer
Ze stapte net op de tram
Ze was nog mooier dan de vorige keer
Ik riep haar naam en trapte hard op m'n rem
Ik sprong de auto uit en greep haar vast
Ze stond stil en keek om
Ze keek me aan maar was nauwelijks verrast
En ik zei "hee, waar moet je naartoe" ze zei "naar het station"
Ik bracht haar weg ze kocht een kaartje Parijs
En ik zei "en nog 1 erbij"
De lokettist gaf tweemaal enkele reis
En Annabel keek even opzij
Ik zei "ik heb je gevonden vandaag
En ik laat je nooit meer alleen
Al reis je door naar Barcelona of Praag
Al reis je door naar het eind van de wereld ik ga met je mee, hee"
Ik bleef dus even met m’n handen op de leuning van het bruggetje staan. Totdat ze voorbij kwam. Ik riep haar met haar oude GT-naam, Anca dus en ze keek op. Ik zei haar stilletjes dat ik haar precies kende van in een andere club. (Dupke had me een goeie voorzet gegeven dus.) Ze deed eerst alsof het donderde in Keulen. Ik hoorde niets en hield dus vol. Ze begon te lachen (en verraadde haar dus al). Toch begon ze weer opnieuw. Ze vond het raar dat zij mij daar dan nog niet had gezien. Een leuk en vlot gesprekje kwam tot stand. Ik vertelde haar dat ik niet veel in GT kom en het inmiddels al even geleden was. Toen ze bekende, begon ze avanceste maken. Ik merkte direct dat ze veronderstelde dat ik al met haar naar kamer zou willen. Daar was het wel nog een beetje te vroeg voor. Ik had haar nog niet helemaal ingeschat en zou later zeker nog wat meer over haar willen weten, ergens rustig in een sofa. Doordat onze eerste kennismaking symphathiek verlopen was, had ik alleen nog maar meer zin in haar gekregen. “Wat zegt die Dupke nu allemaal van haar”, dacht ik.
In de kino. Ik was aan het genieten van een natuurfilmpke. Plots hoorde ik een stem… de stem van… jawel… Anata. Ze ging met een beer naar een kamer. Even liet ze de beer alleen. Ze was op zoek naar haar zusje. Ze was haar zusje kwijt. Zij haar zusje kwijt, seksenfun wist waar haar zusje was… maar zweeg als een graf
. Ze moest nu haar zusje niet hebben, ze moest maar met die man naar kamer gaan. Haar zusje was net een andere kamer binnengegaan met een man. Seksenfun had overdag al een keer haar tijd gechronometreerd en zag dat het goed was. Anata bleef ruim een halfuur op kamer. Omdat ik in de beide zusjes interesse had, was dit het ideale moment om eens te timen hoelang ze op kamer zouden blijven. Weer bleven ze allebei ruim een halfuur op kamer. Miala nog net iets langer dan Anata. Dat zat dus weeral snor. Keer op keer maakte ze een positieve en goeie indruk op mij. Keer over keer werd de goesting om met haar de lakens te gaan delen groter.
Een dame wou mij nog verleiden tot een kamertje in de kino maar daar moest ze meer voor uit haar schuur halen hoor. Mijn gedachten en fantasieën waren hélemaal bij Anata.
Na het avondmaal gingen Dupke en ik wat uitzakken in een sofa in het loungegedeelte van de bar. We zaten in een sofa die met de rugleuning tegen de rugleuning van een andere sofa stond. Even later kwam Anata met een beer daar in zitten. Anata lachte verschillende keren naar mij. Er moest een soort intuïtie geweest zijn want hoewel we met onze ruggen schuin naar mekaar zaten, keken we allebei op hetzelfde moment naar mekaar. Zij lachte een paar keer verleidelijk naar mij. Ik lachte eigenlijk meer met de situatie. Ik had gehoord dat zij eigenlijk niet zo best Engels praatte en al helemaal geen Duits. De Duitser waar ze bij zat, sprak dan weer geen Engels. Je kan je wel voorstellen hoe onnozel het gesprek verliep. Ik heb aan die Duitse beer dan maar duidelijk gemaakt waarom ik aan het lachen was. Die Duitse beer dacht dat Anata en ik hem aan het uitlachen waren. Ik vond het bovendien een heel klein beetje gênant ook. Zij zat daar met die beer en was meer met mij bezig.
Uiteindelijk liet de Duitse beer haar dan toch een sleutel halen. De Duitser zei tegen mij dat het enkel maar neuken zal worden met haar. Daarop zei ik hem dat ik in zijn plaats hoopte dat het neuken dan een stuk beter zou zijn dan haar Engels. Daarop antwoordde hij weer dat slechter niet kan.
Hoewel ik niet de gehele dag Anata-detective speelde, zag ik ze toch weer toevallig van kamer komen met die Duitse beer. Ik was al lang zeker dat ik met haar zou gaan. Ik vertelde dat dan ook aan Dupke. Ik zou puur voor de optick fick gaan en de rest… ach… ik zou wel zien. Ik wou toch nog even polsen bij die Duitse beer hoe goed of slecht de seks met Anata nu was. Dat viel tegen. De Duitse beer bleef nog een sigaretje roken aan de bar en Anata ging in de loungeroom even naar haar zusje Miala. Nu moest ik maar hopen dat Anata zich snel zou gaan verfrissen en die Duitse beer niet te ver (laat staan naar huis) zou gaan lopen. Anata ging gelukkig na enige minuten naar het privé-vertrek van de dames. Ik wou natuurlijk niet laten opvallen aan Anata dat ik naar haar prestaties ging vragen bij die Duitse beer. De Duitse beer zei me dat het neuken gewoon goed was, dat hij al beter had gehad in Acapulco. Op de vraag van mij of ze zoende, antwoordde hij dat dat voor hem niet hoefde, enkel neuken. Met zijn uitleg was ik dus zo goed als niets. Het veranderde dus mijn idee niet om zo dadelijk met haar een kamertje te gaan doen.
Er was echter een probleempje. Er waren nog maar heel weinig dames in het bargedeelte en veel meer beren. Ik hoef jullie niet te vertellen dat zo een schoonheid dan van alle kanten begluurdwerd. Ik zou dus nog of moeten knokken of slim moeten wezen om haar te pakken te kunnen krijgen als ze weer terug de bar in kwam.
Hoe zouden we dat aanpakken? Ik vond er niet beter op dan op een kruk te gaan zitten aan de bar het dichtste bij de doorgang van het zwembadgedeelte naar de bar. Ik vertelde intussen Dupke die aankwam hoe de zaken er voor stonden. Tegelijk zag ik dat enkele beren letterlijk aan het ijsberen waren voor de doorgang van het zwembad naar de bar. Er loerden dus nog meer kapers op de kust. Dupke kreeg dan het fantastische idee om een stukje te gaan eten aan een tafel in het restaurantgedeelte die het dichtste bij de bewuste doorgang stond. Ik ging bij hem zitten. Zo viel het minder op dat ik ook een belager van Anata was. Er waren ook al twee venten op de dansvloer van de danspaal gaan zitten in afwachting van... Anata natuurlijk. Enkele keren sprong ik voor niets recht. Als ik nog maar dacht iemand gezien te hebben die een klein beetje op Anata leek, stond ik al in de startblokken. En dat was nodig. Toen Anata er echt aankwam (en dat was pas na dik 20 minuten, ik vreesde al even dat ze naar huis was want Dupke had haar eerder op de avond al zien eten in de kino, ze hadden iets van buitenaf besteld) schoot ik op haar af. Ik voelde echter hete adem in mijn nek. Ik spurtte dus nog een paar passen rapper. Ik omarmde haar en vroeg haar of ik haar volgend pleziertje mocht zijn. De man wiens hete adem ik in mijn nek voelde sloeg groen en rood uit van ontevredenheid. Ik was hem te snel af.
Ik stelde Anata voor om een gezellig verkenningsgesprekje te houden in een van de sofa’s in de lounge. Dit was voor haar helemaal geen probleem. Het gesprek liep vlot en grappig. Ze nam ruim de tijd. De voorservice zat dus ook al o.k.. Alles was o.k.. Nu enkel nog de kamerprestaties eens gaan testen. Ik vroeg haar dus om een sleutel te gaan halen en een mooie kamer boven uit te kiezen. Dat blijven toch nog steeds de mooiste kamers, die themakamers. Even later liep er een koppeltje van de lounge via de bar, het zwembad en het bewuste bruggetje (waar het eigenlijk allemaal pas echt begon) via de trap naar boven.
Op kamer had het er alles van weg dat het de klassieke weg zou opgaan. De klassieke weg? Daar heeft seksenfun iets tegen. Met de klassieke weg wil ik zeggen: deurtje op slot (allé in Acapulco is dat gewoon deurtje toe en sleutel buiten op de mat), handdoekjes op het bed spreiden, de dame die zich uitkleedt en de bekende attributen als condoom en geltube tevoorschijn tovert en vraagt om op bed te gaan liggen. Nee, als ik dat voel aankomen, geef ik dat een flinke wending. Hier dus ook. Ze kreeg niet de kans om de handdoeken te spreiden. Ik pakte haar vast, kietelde haar even… en ze schoot al in de lach. Ze moet allicht gedacht hebben dat Belgen gekke mensen zijn. Laat ze maar denken, dacht ik dan weer. Ik deed er nog gauw een schepje bovenop en duwde haar tegen de muur van de kamer met haar handen boven haar hoofd. Ik deed alsof ik haar een goed tegen de muur ging plakken. Sekenfun zou dat natuurlijk nooit doen met zo’n brave grappige lieve en mooie meid. Seksenfun zou haar met zachtheid bekoren en liefhebben. Zaak was wel dat ze helemaal uit haar routine was gehaald. Dat maakte de rest van de kamer eens zo leuk. We hebben nog flink wat afgegierd, een beetje zottekes gedaan en natuurlijk meer dan de nodige tijd gestoken in de sekspartij. Sekspartij? Wat is nu precies seks? We hebben wat geknuffeld, gekust (tongzoenen doet ze niet) en ik heb me nadien over haar lichaam ontfermt. Haar borstjes verwent en haar poesje gestreeld met mijn tong. Ook mijn vingers tastten naar de heerlijke plekjes van haar grotje maar die mochten niet het donker in
. Van het beffen kon ze intens genieten. De vochtigheidsgraad in de grot gaf dat goed aan.
Maar ook seksenfun wou wel wat orale verwenning. Dat had Anata heel goed begrepen. Op het juiste moment sloeg ze toe. Ze begon me te pijpen. En hoe! Fantastisch gewoonweg. Super! Formidabel! Ongeloofloos lekker!!Het moet ongeveer geleden zijn van in de tijd dat ik in PHG nog elke keer met Alini ging. Nog een paar andere dames zouden later de Alini-pijpkunsten ongeveer evenaren maar Anata staat mee aan de top hoor. Seksenfun die nooit op kamer gaat met de bedoeling om enkel gepijpt te worden of een FT te versieren, liet haar gewoon doen. Lekker lang, verschrikkelijk lang heeft ze mij zeer afwisselend, zeer goed en zeer gevoelig een blow job gegeven. Ik liet haar maar lekker begaan. Genieten was dat
. Ze wist het verdorie goed hoor. Ze teasde me dat ik er compleet gek van werd. Telkens als ik op het punt stond om te gaan spuiten, hield ze wat in. Zo deed ze dat zes, zeven of meer keren na mekaar. Uiteindelijk kon ik me niet meer controleren of uiteindelijk ging ze er gewoon voor. Een FT
. Nadien nog even geknuffeld en onnozel gedaan en dan de deur achter ons weer dichtgedaan.
Een kleine anekdote nog. Ze wou een sigaretje roken voor we weer naar beneden gingen maar dat is in Acapulco verboden op de kamers. We trokken daarom het rolluik van onze kamer naar boven opdat zij dan half door het raam hangende een sigaretje zou kunnen roken. Dat was weeral bulderen van het lachen. Twee naakte mensen, weeral bijna verstringeld in mekaar stonden daar in het raam voor jan en alleman (en alle vrouwen). Dat raam zal vroeger wel op de buitengevel van het huis gestaan hebben maar nu hebben ze daar dus die veranda aangebouwd met daarachter nog het terras. Ik stelde haar voor om maar gelijk weer aan de slag te gaan maar zij wou liever geen pottekijkers.
Herhalingsgevaar? Ja, zeker! Ze doet me trouwens een beetje denken aan Victoria in PHG (en Alini, ja wadde… ge moet het maar kunnen). Die spreekt ook slecht Duits en Engels en weet het toch amusant en leuk te maken voor de man op kamer. Anata: chapeau!!
Anata gaf mij een super wauuwww-gevoel.
Ik droomde nog lang van Anata.
De slechtste van de klas? Misschien voor alle vakken maar meester seksenfun geeft haar voor natuurkunde alvast een “zeer goed” (en nu hoor ik een mede-ijsbeer die heel goed kan eten al denken: “Als seksenfun een pijpje gezet is buist hij niet”).
Of hoe je in eerste instantie enkel voor de optick fick gaat en "mooi" bedrogen uitkomt.