Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 120
    Last Online
    Vandaag @ 12:36
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Een verlate reactie... het feest van Tiga & Sonny was supertof! Ambiance! LR had alles goed verzorgd. Eveneens werd er een moment stilgestaan bij het verlies van Randy/ZL. Er waren tal van ijsberen aanwezig.
    In de huiskamer kon ik moeilijk mijn speerpunten bepalen. Edoch viel mijn oog op een blonde. Daar ging ik eens Poolse hoogte bij nemen. Haar naam is Maxim. Anderhalf uur later kwam ik behoorlijk afgeleefd van de kamer terug. En jawel, het is een Jansenmeisje pur sang. Jansen die heeft smaak! Geheid dat ik weer eens snel over de A52 naar Kaarst rij... deze week al?
    Balle in me buik.

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Tja......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    En jawel, het is een Jansenmeisje pur sang. Jansen die heeft smaak!
    Smaak???? Heb al eens eerder advies van Jansen gehad, was niet echt een succes.........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja Rex ik heb dat ook al drie maal meegemaakt .

1x dat jij in YY koos voor 2 dames die je helemaal opgeilde in de gang en op de kamer was het kut je hebt toen E.50,- op de grond geknikkerd en bent gegaan. ( Jansen getuige )

1x dat jij met Andrea in PHG op de kamer was geweest en daar met haar ook niet geweldig een belevenis had (Raul en Ik waren getuige toen )

1x dat jij met De Marrokaanse Luna ? in Gt ging op mijn advies je ook weer slap op het bed bleef liggen en zwaar teleurgesteld terug kwam.

Dus ik heb het 3x meegemaakt

Dus geef een vrijkaart aan Rex
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

...Met Carla,Maxim,Vicky en Fox me heerlijk vermaakt deze late middag en avond.
    Ja...Jansen heeft wel smaak!

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

vandaag ook weer eens tijd om in lr te gaan kijken.voor een dinsdag waren er een behoorlijk aantal dames.voor de fijnproevers waarschijnlijk te weinig optickgranaten,voor mij meer het gevoel van dit ga ik niet redden in een dag.
    begonnen met simona die weer terug is na haar psr uitstapje.ze zag er goed uit,maar even lekker gedoggyd voor de spiegel met dit lekkertje.
    hierna met haar vriendin zoe,weinig gedaan maar meer onderuit genieten.
    als derde van de dag gestuit op hongaarse sabine,al vaak in gt gezien maar hier in lr de primeur van een kamerbezoek met haar.leuke meid,gedegen service samen even de kamasutra doorgenomen.
    als vierde de kamer opgegaan met de nieuwe japanse ,zal d r maar nokia noemen,geen fotomodel maar ze heeft wel iets.een prima half uur op de kamer met een mix erotische massage en sex.ze houd er zelf ook wel van,halverwege van condoom moeten wisselen ivm de vrijgekomen vloeistoffen bij haar.
    als laatste gekamerd met roemeens/spaanse christina,prima gfe liet zich graag likken en ook hier diverse standjes.
    verder goed gegeten,s middags beetje in het zonnetje gezeten en savonds aan de bar in deze leuke 18+ disco,kortom een geslaagde dag.

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Aikinoka (Japan)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    als vierde de kamer opgegaan met de nieuwe japanse ,zal d r maar nokia noemen
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21628
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard lr

Het was gisteren weer gezellig in de Room

Een kamerbezoek met Bianca gaat er altijd wel in en super gehad weer

Sonny,SFL,Lustman,Zedd en ik hebben dan ook weer vaak ons kruid verschoten.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Is het niet eigenlijk: Bij een kamerbezoek met Bianca gaat ie er altijd wel super in

It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Wat een gluurder ben je toch jansen,nooit kijken hoe je mede ijsberen hun kruit verschieten.
    Het kan ook zo zijn dat jullie aan het klootschieten waren een heel bekende sport in nederland.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Reden Woe/19/05/10

Vooraleer op kruistocht te vertrekken naar het Heilige Land, wou ik nog eens binnenwippen in de beste club van NRW. De Living Room met andere woorden! Voor deze laatste erotische stuiptrekking had ik me thans niet op meetingpoint aangemeld. Toch zouden enkele ijsberen me in de loop van de dag vergezellen.

Tussen 12u30 en 13u kwam ik aan in onze allergezelligste woonkamer. Daarvoor op de parking had ik bijna heibel met 2 pooiers, die hun wijven kwamen droppen en daar nog een tijdje bleven staan. Het was een goede parkeerplaats, haast onmiddellijk voor de deur… Dus wou ik die opeisen en claxonneerde ik op het duistere tweetal. Eén van hen stak zijn typische kale pimphead, met dito vetrollen in de nek uit het autoraam en keek smerig naar mij. Maar verder ga ik hier niet over uitweiden… Om een lang verhaal kort te maken, ik gebaarde gewoon naar de parking en vroeg netjes of ze even zouden verderbollen. Dit deden ze en zo bleven we even goede vrienden. Ik zou mijn laatste saunaclubdag niet laten vergallen door een potje ambras. Ik zou ook niet op mijn bek laten timmeren zodat mijn plannen voor de komende maanden in gevaar zouden komen.

Binnen was het heel kalm… Haast geen mannen, op enkele 50 plussers na. Een 20-tal dames waren wel aanwezig. In de loop van de dag zou de kaap van 40 wel overschreden worden! Ik had een goed overzicht, want ze zaten binnen samengetroept. Naar buiten gaan was niet toegestaan (ondanks het mooie weer) want men was het gras aan het besproeien met onkruidverdelger. Ik had de intentie rustig te beginnen en vooreerst de kat uit de boom te kijken, maar toen ik in de sofa wou gaan zitten, sprong er al meteen een kat bij mij op schoot. Het gaat om deze kat: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=20431

Na een halfuurtje kameren met dit geblondeerde mokkeltje, liep ik terug de barruimte in. Toen ik mijn dorst zat te lessen raakte ik in gesprek met twee Poolse dames. Eén daarvan was de supersympathieke Doris. Haar zou ik later op de dag nog wel eens spreken onder vier ogen. Na een gesprek van een ruim kwartier ging ik weer op wandel. Op gegeven moment kwam ik mijn grote liefde van vorige week weer tegen. Namelijk de Duitse Silva, met wie ik de laatste week vaak liefdesbrieven schreef. Zij was voornamelijk de reden dat ik opnieuw naar LR kwam en dat ik uiteindelijk toch niet opteerde voor GT of VV.

Veel viel er niet bij te praten omdat ik haast elke dag wat van haar vernam in de afgelopen week. Dus het duurde niet lang alvorens ik haar gebood om de sleutel te halen. We zouden een uur wegblijven en in dat uur zou ik 2x heerlijk met haar van bil gaan. Details vindt je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...84&postcount=3

Na dat uur was een koude douche broodnodig. Terwijl ik me stond af te drogen, zag ik een andere Duitse in de jacuzzi liggen. Nooit eerder had ik met haar woorden gewisseld, maar al vaker zag ik haar in LR en Acapulco. Omwille van haar uitstraling wekte ze al wel eens interesse op bij mij en zodus zag ik nu mijn kans om even kennis te maken. Ik sprong bij in het veel te hete water en voerde dialoog met haar. Na de conversatie liet ik me toch overhalen om met haar mee naar de kamer te gaan. En dat was zeker geen verkeerde keuze, ook al was ze niet volledig mijn type en kwam ik nog maar pas terug van mijn vorige sessie. Lees het hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...86&postcount=1

Toen ik terug naar de bar ging voor koffie, kwam ik opnieuw in het charmante gezelschap van de Duitse Silva terecht. Terwijl we daar gezellig zaten te wezen en wat te knuffelen, dook geheel onverwachts een bekende ijsbeer op in ons midden. Het was Sonny… Met die man moet je nooit afspraken maken; ga gewoon op eender welke dag naar eender welke club en de waarschijnlijkheid dat je hem tegenkomt is 8kansen op 10. Veel tijd om bij te praten was er niet, want hij moest zo nodig alle aanwezige dames gaan begroeten.

Niet veel later kwam ook de heer Jansen binnen. Deze vriendelijke meneer kwam ook meteen naar me toe. Altijd fijn om het olijke duo Sonny & Jansen bezig te zien en bezig te horen. Ook hen zal ik de komende maanden enorm missen. Met hun onstuimig libido en de pure Hollandse humor!

Wanneer ik even de rust, eenzaamheid en een moment voor mezelf opzocht, wat verderop aan de bar, werd ik verstoord door een kereltje dat klaarblijkelijk uit de streek komt, waar ook ik woon. Hij stelde zichzelf voor als Lustman en ik meende hem ook al meermaals eerder gezien te hebben. Eigenlijk was ik blij dat ik nu wist wie Lustman is, want deze jongeheer waardeerde ik wel. Eindelijk kreeg ik weer een levende legende van het forum in levende lijve te zien. Ons gesprek werd bruut verstoord door de Japanse Okidoki en haar harige rat. Ze drong zich op, maar deze keer paste ik wijselijk en stuurde ik haar terug wandelen. Het Japanse gegeven heb ik ondertussen al op mijn verlanglijstje doorkruist en het harige gedeelte moet ik zo direct ook niet meer hebben. Bovendien, als ik geluk heb, krijg ik de komende maanden misschien de kans om over een bepaalde grens de vrouwen van de vijand gaan te verkrachten… Naar verluidt zijn dat allemaal harige ratten! Wat ben ik toch een grapjas!

Na me te vergewissen bij kameraad Sonny over de Poolse waarmee ik eerder een verbaal onderhoud had, bleek dat deze Doris haar job met toewijding deed. Dus ik zocht haar op en ging met haar een vluggertje opvoeren in een godvergeten kamer ergens in de kelder. Klik op link voor het hele verhaal: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=16498

Nadien stond ik met Lustman en 2 Roemeense mokkeltjes in rij te wachten op proviand. Maar niet met Lustman, noch met de 2 mokkeltjes zou ik van het avondmaal genieten… Nee, ik at weer samen met Silva… Een dineetje bij kaarslicht, aan de bar, naast elkaar en met het voortdurende storen van de bardame ertussen. Romantisch toch?

Eigenlijk heb ik vanaf toen niet veel meer gedaan. Ik heb wat rondgewandeld, wisselde af en toe een woordje met Lustman of Jansen, keek geregeld naar de mokkeltjes die op Roemeense kardashmuziek rond de paal hingen te zwieren… Onder hen ook de bevallige Amalia, waar ik vorige week nog de eer mee had. Heel mooi meisje, Griekse kop, lekkere kont en geile dansbewegingen… Maar vandaag had ik al Roemeens gehad en mijn zin in haar was niet groot genoeg.

Ondertussen was ook goede vriend Zedd binnengewaaid. Met hem had ik via IM wel afgesproken daar we ons gesprek van vorige week nog diende af te maken. Toen werden we verstoord door Silva. Maar helaas werd ons gezellige praatje ook nu niet verdergezet, want zijn date van de dag verstoorde op haar beurt ons weer. Het was een Roemeense zonder hoektandjes en heel even sloeg ik het tafereel gade van hoe ze elkaar daar stonden af te lebberen… Tegen het wansmakelijke af eigenlijk. Maar desalniettemin voelde ik me overbodig en dus droop ik af, waarop ik Zedd niet meer gezien heb.

Ik keerde terug naar Silva, die haar werkdag tot dusver voor bekeken hield en enkel nog aan de bar bleef hangen met haar vriendin, de Duitse Ulla of zoiets. Een 41-jarige met kort zwart haar, nog stevige tieten en voor haar leeftijd nog wel best een geil lichaam. Later zou ook Picasso1 binnenkomen en deze stelling beamen.

Terwijl ik aan Silva hing en het niet kon laten om haar hartstochtelijk te knuffelen, zat ze onder mijn badjas stiekem aan mijn klepel te rukken. Het duurde dus niet lang alvorens we ons weer terugtrokken op een veel te hete kamer. Dit gebeurt bij mij zelden, dat ik meermaals op 1 dag met dezelfde meega, maar als het zo uitstekend is, dan is mijn drang daarvoor zeer groot. Denk maar aan de Griekse Eleni enkele weken geleden in VV. Op gebied van vakvrouwschap is Silva misschien een tikkeltje minder dan de Griekse met de perfecte kont, maar op gebied van GFE, doet ze dat tikkeltje dan weer beter. Dit is misschien niet bij iedereen het geval, daar er tussen mij en haar toch wel een serieuze klik is en we stilaan toch wel een band hebben. Maar OK, met haar deze keer een halfuur en ik heb er zeker geen spijt van… https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21631

Nadat we klaar waren, keerden we terug naar de bar. En daar dook eindelijk één van mijn beste vrienden op. Het was Picasso, die al meteen een gigantische stijve kreeg toen hij naar me keek. Tenminste dat dacht ik, want achteraf bleek dat hij zat te kijken naar een half Griekse die achter mij stond. Altijd leuk om onze Spaanse dekhengst weer te zien. Jammer dat hij nu zo laat was… Want met Picasso erbij amuseer ik me kostelijk. Daar niet iedereen mij kan volgen in de dames die ik kies, stond Picasso me deze keer bij in mijn smaak van de Duitse Silva. Hij vond haar ook een lekker wijf. Dus Picasso, weerhoudt je niet van haar binnenkort ook eens te nemen, je zal er geen spijt van krijgen… Bovendien moet mijn grote liefde warm gehouden worden tijdens mijn afwezigheid.

Rond 22u ontstond er zoiets als -I make you an offer you can’t resist-. En daarom was het voor mij totaal overbodig om nog langer in LR te blijven. In stilte verdween ik uit de LR, uit het midden van Picasso, Jansen, Zedd, Lustman en Sonny. In stilte verdween ik in de nacht!

Dit was mijn voorlopig laatste escapade in LR, mijn laatste uitspatting op vlak van betaalde liefde. Toch op z’n minst voor enkele maanden. Met 5 verschillende sessies, met 4 verschillende dames en 6 zaadlozingen, heb ik het gedurende deze laatste slag toch niet slecht gedaan.

Het gaat jullie goed, beste ijsberen. Hopelijk zien we elkaar na afzienbare tijd weer.
    Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    2 mei 2014 @ 21:36
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Heren beren,
    wat zijn de beste dagen om een bezoek aan LR te brengen.
    Ben hier al tijden niet meer geweest en wil binnenkort mijn gewonnen vrijkaartje gaan gebruiken om hier weer eens een dagje te relaxen.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redman Bekijk bericht
    Heren beren,
    wat zijn de beste dagen om een bezoek aan LR te brengen.
    Ben hier al tijden niet meer geweest en wil binnenkort mijn gewonnen vrijkaartje gaan gebruiken om hier weer eens een dagje te relaxen.
    Hou je van wat drukte en gezelligheid, veel dames enz. dan de vrijdag en zaterdag. Zondags vindt ik het persoonlijker iets gemoedelijker en rustiger, begin van de week kan het vrij rustig zijn, maar altijd genoeg om je er te vermaken, have fun
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Desperate housewives.........

Zo maar wat passages van een TOP avond in LR gisteren:

- bar bomvol.........
    - schatting 20 tot 30 mannen binnen en meer dan 60 desperate housewives......volgens enkele dames en de theke waren er tussen 17:00 uur en 22:00 uur 82 meiden...
    - in plaats van mannen die meiden meevroegen naar de kamer, de omgekeerde wereld....meiden die zeeën van tijd hadden voor ons en ons vroegen om iets te gaan ondernemen.....
    - goeie sfeer
    - goeie muziek en vrolijkheid
    - gezelligheid van een aantal ijsberen
    - geilheid ten top bij mij en bij de meiden

Kortom........GEWOON EEN TOP TENT GISTEREN!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    2 mei 2014 @ 21:36
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Hou je van wat drukte en gezelligheid, veel dames enz. dan de vrijdag en zaterdag. Zondags vindt ik het persoonlijker iets gemoedelijker en rustiger, begin van de week kan het vrij rustig zijn, maar altijd genoeg om je er te vermaken, have fun
    Thx voor de info Stiffmaster. Dan word het denk ik een vrijdag of zaterdag.

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

was er afgelopen dinsdag en toen was het prima.veel dames,zelfs een overschot en savonds behoorlijk druk en een prettige sfeer.
    later op de avond is het de leukste disco van nrw.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard de Stijve van Picasso

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

Tussen 12u30 en 13u kwam ik aan in onze allergezelligste woonkamer. Daarvoor op de parking had ik bijna heibel met 2 pooiers, die hun wijven kwamen droppen en daar nog een tijdje bleven staan. Het was een goede parkeerplaats, haast onmiddellijk voor de deur… Dus wou ik die opeisen en claxonneerde ik op het duistere tweetal. Eén van hen stak zijn typische kale pimphead, met dito vetrollen in de nek uit het autoraam en keek smerig naar mij. Maar verder ga ik hier niet over uitweiden… Om een lang verhaal kort te maken, ik gebaarde gewoon naar de parking en vroeg netjes of ze even zouden verderbollen. Dit deden ze en zo bleven we even goede vrienden. Ik zou mijn laatste saunaclubdag niet laten vergallen door een potje ambras. Ik zou ook niet op mijn bek laten timmeren zodat mijn plannen voor de komende maanden in gevaar zouden komen.

Niet veel later kwam ook de heer Jansen binnen. Deze vriendelijke meneer kwam ook meteen naar me toe. Altijd fijn om het olijke duo Sonny & Jansen bezig te zien en bezig te horen. Ook hen zal ik de komende maanden enorm missen. Met hun onstuimig libido en de pure Hollandse humor!

Eigenlijk heb ik vanaf toen niet veel meer gedaan. Ik heb wat rondgewandeld, wisselde af en toe een woordje met Lustman of Jansen, keek geregeld naar de mokkeltjes die op Roemeense kardashmuziek rond de paal hingen te zwieren… Onder hen ook de bevallige Amalia, waar ik vorige week nog de eer mee had. Heel mooi meisje, Griekse kop, lekkere kont en geile dansbewegingen… Maar vandaag had ik al Roemeens gehad en mijn zin in haar was niet groot genoeg.

Het gaat jullie goed, beste ijsberen. Hopelijk zien we elkaar na afzienbare tijd weer.
    Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!
    Haha ja deze mannen houden meestal een plaatsje voor mij vrij op de prive parking, En als ze wat willen timmeren dan bel je me maar.
    Plinten genoeg om daar een kist voor te maken.

De stijve van Picasso Die krijgt hij altijd als hij ons ziet hij komt ook voor ons naar de club.
    Als er niemand achter je had gestaan ook dan had hij wel verteld dat het door de theke achter de bar kwam of de kus van Gaby

Ook wij zullen je missen maar misschien zie ik je nog in het Heilig Land omdat ik daar met de boot een nacht verblijf eind Augustus.

Ik wens je een goede en veilige tijd daar SFL.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR 23-5

Na een dagje GT op zaterdag was het weer eens tijd om naar LR te gaan om het handje van Fox vast te houden. Halverwege de middag aangekomen en maar gelijk richting tuin gelopen om wat bij te kleuren in de zon. Onderweg kwam ik PP nog tegen, even bijgepraat maar PP was in goed gezelschap dus maar een ligbed in de tuin gezocht. Niet veel later arriveerde Tiga ook.

's Middags was de sfeer mat, LR komt altijd pas later op gang al zal het vandaag ook met het weer te maken hebben. Kon m'n draai niet echt vinden vandaag, ondanks dat er in LR meer MJ-meisjes momenteel rondlopen dan in GT. Na het eten, haaienvlees was lekker, even met de gedachte rondgelopen om door te rijden naar GT, maar uit het niets kwamen ineens bekende ijsberen tevoorschijn, w.o. TJ, Rex, Bokito en Lustman maar die was er al eerder.

Helaas was Fox er weer niet dus MJ moest opzoek naar een ander om handje vast te houden. Uiteindelijk voor de verandering maar eens met een Roemeense naar de kamer gegaan. Zoals alle Roemeensen was deze ook lief . Daarna nog becks ice gedronken en sporttassen gevuld en op de bakfiets terug naar Holland. Owja...cappuccino was minder lekker dan in GT, maar de rest was wel lekkerder . Binnenkort maar weer terug naar de woonkamer.

MJ
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 mei 2010 om 21:08

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Zondag 23 mei LR, Maandag 24 mei GT

Ik plaats 'm maar effe hier. Had ook onder "Geile Tijden" gekund.

De afgelopen maanden redelijk wat berichten geschreven voor het forum. Na een poos vraag je je dan toch af of er nog iets nieuws aan toe te voegen valt. Kan ik de aandachtige lezer bij de les houden en wat interessants opdienen. Of is al die info inmiddels verworden tot een opgewarmde en gerecyclede hap die je uiteindelijk als een ongemakkelijk diarree over de lezer uitstort? Nee, beste lezers er is altijd wel een smakelijk hapje op te dienen.

Neem nou zo'n dubbel weekend. Zondag LR, maandag GT. Voor de nieuwe lezers, in beide etablissementen kan geketst worden maar er zijn wel duidelijke sfeerverschillen. LR is inderdaad de "Huiskamer" terwijl GT toch meer "De Doos Van Pandora" is. Trek die doos open en het wordt een puinhoop. "Fuck Jewelry" versus "Fuck Factory", want zo zie ik dat toch. LR is de het sieraad van de eenvoud, biedt meer overzicht, is gemoedelijk, heeft meer balans tussen beren en dames. GT is hectischer, meer lopende bandwerk en wat gebeurt er als die vastloopt? Juist, opstoppingen. Opstoppingen bij de kamers, bij het eten, bij de bar. Evenwicht tussen dames en beren is ver te zoeken. Binnen kijk je naar het 100-koppig-monster in de vorm van een golvende zee van witte badjassen. En ik vraag dan ook aan Picasso en GT-Junky: "Zie jullie nou dames hier?" En warempel beiden signaleren tussen al die witte horizonvervuiling zowaar 2 dames. Geroutineerd als hij is slaat Picasso een goed gevormde en gebruinde dame afgekleed in mooie bikini aan de haak om zijn porno-dromen in realiteit om te zetten.

Zeer tegen mijn principes (maar wie mij volgt weet dat ik die net zo makkelijk inwissel als mijn euro's) ga ik maar eens in de onafzienbare rij staan die voert naar de Italiaanse pasta met vis. Daar waar GT het presteert om je met een Hummer op- en af te halen van de aanpalende parkeerplaats, krijgen ze het snel en efficiënt opdienen van maaltijden maar niet onder de knie. Hetzelfde catering bedrijf dat gisteren relaxed de maaltijden klaarmaakte in LR (met minimale wachttijd) staat zich hier in het zweet te werken. Na deze martelgang even de rust met donkere Lovely opzoeken. Mooie meid, amusant, lacherig, lekker beffen, pijpen, kortom goed voor een standaard halfuurtje. Vervolgens is het toch flink wat rondjes draaien en slalommen tussen het witgoed. Teveel badstof en te weinig warme sneeën die eens lekker je benen komen verwarmen. Even bij de bioscoop staan waar de helft van de tweeling "Hani en Nani" voorstelt om een triootje te doen met een voor mij onbekend bleek meisje. Ik weiger vriendelijk en charmant. Er worden door beide dames nog "4 duidelijke punten" naar voren gebracht maar die kunnen me toch niet overtuigen. Ze kijken me niet begrijpend aan dat ik zoveel lekkers links laat liggen. Tja, met mijn taalcentrum dat een woordenschat van 100 duitse woorden herbergt blijft het behelpen met uitleggen.

Toch wordt mijn oog bij de ingang van de "Kino" gevangen door een wat mysterieuze blik van een kleine dame met lange zwarte haren en een prettige glimlach. Dit is non-verbale communicatie, pure lichaamstaal. Blikken en knipogen flitsen over en weer. Zij ziet mij, ik zie haar. Om dit spel zonder woorden af te ronden slinger ik met mijn vingers als teken van "Sleutel". Die wordt snel gehaald door Elly (zo heet ze) en binnen 5 minuten liggen we op bed. En . . . binnen 5 minuten sta ik alweer buiten. Je kent dat topic wel: "Voortijdig de kamer verlaten", ik heb er nu ervaring mee. Heerlijk, zo'n miskleun meemaken. Het zelf ervaren, maar vooral het zelf afkappen na een paar minuten. "Zou ik dat ooit doen? Zou ik dat durven?" Nou reken maar van "Yes". Wat gebeurde er. Ha ha, niet veel in 5 minuten. Laten we het er maar op houden dat het een volstrekte anti-klik was.

Elly begint tegelijk met pijpen, kijkt op en zegt: "Spritzen im Mund ist EXTRA!" "Ja, ja, niet lullen maar vullen", dat kunstje ken ik nou wel. Niet echt erotisch om de prijslijst tijdens het pijpen op te sommen. Maar goed, ik knik en ik beroer haar borsten: "Nein, nicht da!" Aha, we hebben te doen met een gevoelig meisje, altijd fijn als een dame aangeeft wat ze niet wil maar een borst strelen? Is dat niet standaard in een club? Dus ik schuif mijn Tom-Tom maar uit de mond om me naar betere oorden te begeleiden. Die voert me via rug naar bilspleet. Weer gaat er een ongemakkelijke en afkeurende rilling door het lijf. Bij mij staat de vlag nog steeds halfstok en meer zal het ook niet meer worden want Elly rammelt er eens aan met de woorden: "Hallo, wach werden". Dit gaat zo niet lukken en ik verander van tactiek en besluit maar eens eerst voorspel te hebben. Maar alle gebieden bij haar zijn blijkbaar "No Go Area's". Borsten betasten: "Zu empfindlich". Beffen: "Deinem baard irritiert mich da bekom ich rote flecken von." Nou moet je weten, ik heb helemaal geen baard, ik heb me één dag niet geschoren. Dus ik zeg tegen haar dat dit geen zin heeft. Ze wil me nog over halen maar ik vind het welletjes. Hup, naar de kleedkamer en 50 euro gespendeerd. Daaaaaaaaag! GT-Junky staat bij de ingang en zegt: "Tja dat had ik je van ter voren kunnen zeggen." Picasso heeft een soort gelijk advies. Ja, waar zijn je ijsberenvrienden als je ze nodig hebt? Op de kamer denk ik!

Een pluspunt bij "Golden Time" blijft het damesaanbod. Als je hier niets vindt, heb je naar alle waarschijnlijkheid een grandioos visueel probleem. De bar is ook mooi gepositioneerd. In veel clubs zit je tegen zo'n blinde muur aan te gapen. Door die vierkante opstelling heb je hier altijd wel zicht op wat er om je heen gebeurt. En dan is daar natuurlijk de gigantische tuin. Maar die heeft LR ook. Weliswaar kleiner maar wellicht ook "Gemütlicher". In die tuin tref ik op zondag Lustman, Timjava, Rex, MichelJ, Tiga en Bokito8. Laatsgenoemde doet zijn naam eer aan en en dendert in verbaal opzicht als een losgelaten Bokito door de porseleinkast. De een na de andere grove one-liner spuwt hij de ruimte in. Ik kijk om me heen of de "Animal Cops" nog niet in aantocht zijn om hem in te vangen en te muilkorven.

Bij de bar loop ik Zoë tegen het lijf en omdat zij zich de vorige keer rehabiliteerde besluit ik dat te waarderen door met haar te kameren. Ik maak geen gebruik van haar uitgebreide keuzepakket en handel het standaardpakket af. Dat is bij Zoë OK, hoewel ze voor zichzelf met de handrem erop sekst.
    Terug bij de bar klets ik wat met Lustman en we scannen onze omgeving. Beide zien we een wat Spaans/Mediterrane dame bij de gokkast zitten, type "Trottoirsnol" met een super vunzige uitstraling. Telkens als we oogcontact maken, rolt ze haar tong uit en werpt een geile blik. Even later zit ze aan de bar en ik informeer naar haar vaardigheden. Hmmmmm, beetje dure dame want ze stelt een trio voor met haar vriendin inclusief het hele pretpakket. Een paar honderd Euro heb ik daar niet voor over. Lustman is echter handiger in de onderhandeling en vertrekt met deze slettebak en brengt naderhand voldaan verslag uit.
    Ondertussen loop ik blonde en strakke Pia tegen het lijf. Ze valt me eigenlijk op omdat ze haar tepels gepierct heeft maar vooral omdat ze geil en erotisch kan dansen. Op de kamer is het een geil beest en haar wulpse bewegingen creëren een lekker erotisch sfeertje. Deze dame is zo heet als een wafelijzer en het duurt dan ook niet lang dat ze haar dijen samenperst en me lekker gaar laat sudderen en schroeien voordat mijn raket gelanceerd wordt.

De gehele avond heerst er een ontspannen sfeertje in de "Living Room" en de balans tussen beren en dames is goed. Buiten zit een wat vreemde dame in de tent die alleen kamert voor 100 euro per uur. Een soort van vleesgeworden barbie met de uitstraling van een diepvrieskip. Bovendien ratelt ze aan een stuk door en na verloop van tijd irriteert dat en denk ik: "Naai die mond alsjeblief dicht want hier komt niks zinnigs uit." Onder het mom van: "Ik analyseer en lul graag de diepte in, want dat levert altijd wat extra's op", heb ik meer zoiets van, ik wil ook graag met mijn lul de diepte in maar niet tegen elke prijs. En passant vraagt ze of ik aan "Mary Jane" kan komen. Ik zeg dat die hier niet werkt. "Nein, ich meine kannst du mir etwas Marihuana besorgen?" "Ach so, einen Joint meinst du." Waar ziet die meid mij voor aan? Een "Dope Dealer". Beetje wazig wijfje.
    Intussen mag Rex de slet waar Lustman zich aan vergreep nog even op de billen slaan om zich vervolgens oraal te laten verwennen door een andere dame en is MichelJ met zijn gebruinde togus van de bank gekomen om diezelfde togus op een comfortabel bed neer te vleien inclusief mooie griet. Het gaat er allemaal gemoedelijk aan toe. Zoë wil nog wel een tweede keer maar ik pas. Ik eet nog even een stuk overgebleven pizza, duik de whirlpool in, praat aldaar met een stierenfokker die mooie paralellen weet te trekken tussen saunaclubs en stierenfokkerijen en dan is het alweer tijd te vertrekken. De "Theke Frau" vraagt of alles naar wens was en overhoort me nog even en ik dreun netjes de namen op van de dames waarmee ik gekamerd heb. Een "Rabattkarte" is mijn beloning. Ook deze keer wint "Living Room" het van "Golden Time". Waarom? Weet ik veel. Puur persoonlijke "Geschmacksache."

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Het is waar maar dan ook helemaal waar ,LIVINGROOM is de gezelligste huiskamer van NRW en er loopt altijd wel iets tussen voor iedereen,alleen die muziek zo hard dat is niet normaal .
    Daarom heb ik LR omgeruild voor ACAPULCO hier is alles een stuk rustiger en niet zo'n gejaagd.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het is waar maar dan ook helemaal waar ,LIVINGROOM is de gezelligste huiskamer van NRW en er loopt altijd wel iets tussen voor iedereen,alleen die muziek zo hard dat is niet normaal .
    Daarom heb ik LR omgeruild voor ACAPULCO hier is alles een stuk rustiger en niet zo'n gejaagd.
    Ik zeg het met een beetje pijn in mijn hart maar Dalton heeft hier wel een punt, voor mij is LR nog steeds de meest gezellige en spontane huiskamer die ik ken, maar Acapulco heeft nog zoveel meer te bieden, en eigenlijk geen wachttijden om je eens rustig terug te trekken in een van de schitterende kamers, het wordt steeds lastiger voor Stiffie om zijn keuze te bepalen

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gabi Bekijk bericht

Herr Jansen - bitte - das geht zu weit... verwechselst du mich mit Willem?

Nein Frau Gabi ich kan sehn was ein man oder ein frau ist.

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Nein Frau Gabi ich kan sehn was ein man oder ein frau ist.
    Maar vrouwentaal ben je nog niet machtig

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Nachdem wohl etliche Frauen ihre eigenen Preise versucht haben, an den Mann zu bringen, wurde ich heute bei verlassen aufs genaueste ausgefragt mit wem, wie lang, wie teuer.

Momentan sei man dabei -aufgrund Gästebeschwerden- die Damen, die ihre eigenen Preise machen, Auzusortieren!

Find ich gut!

Viele Grüße

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Preise selbst machen???....hoffentlich werden auch die Frauen aussortiert, die unter dem normalen Preis arbeiten... aber das stört ja Männer weniger. Ja, ich finde Männer erwarten für ihr Geld oft zuviel.

Vielleicht erwarten wir oft zuviel - und bekommen noch öfter weniger als das mindeste.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Dann suchst du dir die falschen Frauen aus!!!
    Ich bin ein Verfechter davon, dass es für beide Seiten fair sein muss.
    Und ich glaube nicht, dass es viele Frauen im LR gibt, die nicht so denken und handeln.
    Die meisten arbeiten gut und rechnen fair ab - sonst würde es da auch nicht so gut laufen und die Frauen die anders arbeiten sind ganz schnell weg, denn nichts spricht sich schneller rum als schlechter Service.
    STIMMT...

Last Online
    16 december 2015 @ 08:16
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard Sam de liefste thekenfrau

Klopt het dat Sam, thekenfrau uit ACA nu in Livingroom werkt?
    Als haar "Lieblichsholländer"heb ik haar daar gemist.
    Kan zelf moeilijk naarLR omdat ik daar veel last heb van rook maar als Sam daar werkt ga ik er toch naar toe op een zonnige dag.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten