Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 83
    Last Online
    28 mei 2016 @ 17:28
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik vind die 2 nieuwe kamers inderdaad wel erg klein, maar de kamer die het eerst was was wel erg groot: 2 grote bedden die ver van elkaar stonden. En dat vaak voor een zielig klein ijsbeertje met zijn dvptje.

Zo worden met hetzelfde aantal vierkante meters meer kamer gemaakt, waarmee wachttijden kunnen worden verkleind. En het werkt. Gisteren waren er geen wachttijden in GT>
    Klopt Ace, ik zat daar ook aan te denken het is en blijft dubbel. Ene kant wil je niet in een "hok" met een prachtige topper. Zijn zo twee uitersten in mijn ogen. Na de plofkip te hebben "gered" bij de supermarkt, moet er straks nog een actie komen voor red de "plofijsbeer" . Nu moet de ijsbeer zo wie zo worden gered (in het echt). Maar je hebt gelijk.....aan de andere kant door kleine kamers brengt het de wachttijd ook iets terug. Ik weet het fijne niet (helaas) wat GT mag volgens de autoriteiten daar. Maar ik kan mij zo een en ander voorstellen dat er zeer weinig bandbreedte is voor GT. Gezien de mooie zwembadplannen destijds (2009) ook niet door mochten gaan en er ook nooit meer tuinhuisjes zijn bijgekomen. De rek in het gebouw is eruit. Overigens de enige kleine ijsberen: de groep aziaten...vind het altijd wel een komische gezicht...ze lopen zo achter elkaar aan. Qua lengte perfect op maat die kamer zou ik zeggen. Voor mijn lengte was de kamer al snel te klein. Al zijn sommige roemeentjes zoals Anita met haar 1.50m een prima maat voor het hokje

Waarschijnlijk gaan de ze kamer het dichtst bij de receptie ook onderhanden nemen, die is ook groot in vergelijking met de rest.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Ik vind die 2 nieuwe kamers inderdaad wel erg klein, maar de kamer die het eerst was was wel erg groot: 2 grote bedden die ver van elkaar stonden. En dat vaak voor een zielig klein ijsbeertje met zijn dvptje.

Zo worden met hetzelfde aantal vierkante meters meer kamer gemaakt, waarmee wachttijden kunnen worden verkleind. En het werkt. Gisteren waren er geen wachttijden in GT>
    Toen ik laatst in dat opkamertje Shanti lag te beffen had ik met mijn voet, zonder het te weten en in volle actie, per ongeluk de schuifdeur een 20-tal centimeter opengeschoven. Er kwam op dat moment geen hond of beer voorbij. Gelukkig maar, of men had mijn behaarde poepert mogen bewonderen...

Ik vind niks mis met die extra kamertjes hoor, zolang de dames perfect op mijn toetertje blijven passen hoor je me niet klagen!

M
    Bruine beer

3. Onderstaande 3 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (15 maart 2013),seqoya (15 maart 2013),wervelwind (18 maart 2013)

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Toen ik laatst in dat opkamertje Shanti lag te beffen had ik met mijn voet, zonder het te weten en in volle actie, per ongeluk de schuifdeur een 20-tal centimeter opengeschoven. Er kwam op dat moment geen hond of beer voorbij. Gelukkig maar, of men had mijn behaarde poepert mogen bewonderen...

Ik vind niks mis met die extra kamertjes hoor, zolang de dames perfect op mijn toetertje blijven passen hoor je me niet klagen!

M
    bah vies mannetje l

5. Onderstaande leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

masseurke (15 maart 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    Kamer 61 of 6.1 is inderdaad net een 'opkamer' al noem ik het meer een bedstee.
    6.3 is ook erg klein. Ik was bij mijn vorige bezoek aan GT in kamer 6.3 en je kunt je kont er nauwelijks keren. Echt bijna claustrofobisch. Als ik voortaan op de kamer ga, dan zeg ik tegen de dame dat iedere kamer prima is, behalve de 6-serie.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Wat ook me opviel, bij mijn laatste bezoek, is dat de bomen bij de sauna gekapt zijn. Het is nu een holle, lege ruimte met enorm veel licht. Dat zal in de zomer wel heel heet worden met dat glazen dak. Die bomen gaven toch enige beschutting. Ik had in de wandelgangen gehoord dat ze de sauna willen renoveren en groter maken, maar weet niet of dat klopt.

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik had in de wandelgangen gehoord dat ze de sauna willen renoveren en groter maken, maar weet niet of dat klopt.
    Zolang Bosbeer het niet bevestigd is het niet waar!

Last Online
    8 januari 2025 @ 15:32
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Zolang Bosbeer het niet bevestigd is het niet waar!
    Dit kan ik inderdaad nog niet bevestigen. En over die kleine kutkamertjes zijn we ook in conclaaf en daar is het laatste woord nog niet over gesproken! In elk geval heb ik persoonlijk al de toezegging voor vrijstelling om me op die overmaatse wc-tjes met een dame te moeten vermaken. En Masseurke denkt dat niemand hem gezien heeft toen ie met Shanti bezig was, maar toevallig liep ik net achter Tatjana toen ze er langs liep. Ik kan je zeggen dat ik nog nooit iemand zo snel de andere kant op heb zien kijken.

10. Onderstaande 3 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

Carlitos (15 maart 2013),masseurke (15 maart 2013),wervelwind (15 maart 2013)

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Amy en ik passen precies in dat kleine kamertje :-)

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard De 6-serie.....sex-serie kamers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    6.3 is ook erg klein. Ik was bij mijn vorige bezoek aan GT in kamer 6.3 en je kunt je kont er nauwelijks keren. Echt bijna claustrofobisch. Als ik voortaan op de kamer ga, dan zeg ik tegen de dame dat iedere kamer prima is, behalve de 6-serie.

LOL... als dat elke beer gaat doen dan heeft het nog geen nut ;-) Zeg maar gedag dan tegen onderstaande:

(...) Zo worden met hetzelfde aantal vierkante meters meer kamer gemaakt, waarmee wachttijden kunnen worden verkleind. En het werkt. Gisteren waren er geen wachttijden in GT>

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Amy en ik passen precies in dat kleine kamertje :-)
    hehehe..willen alle kleine beertjes en groentjes vooral gebruik maken van de kleine 6-kamers De langere beren hebben dan meer platz / Lebensraum in de grotere kamers.

Ik voorspel alvast er komen nog meer berichten over de kamers 6 vooral van de zomer..dat kan nog lachen worden
    Een perfect nummer wat van de zomer bij deze kamers past :

Snoop Dogg - 'Sweat' Snoop Dogg vs David Guetta (Remix)
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 15 maart 2013 om 15:48 Reden: titel
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

13. Onderstaande 2 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (15 maart 2013),wervelwind (15 maart 2013)

JacoGillongo Gast

Standaard

Op 8 februari ben ik op een zeer klein kamertje geweest met Catarina. Staat een bericht van op H. maar dat moet je zelf zoeken, ik mag het er hier niet inzetten. Wordt ook gelijk een van mijn laatste berichten hier. Snap nu de cultuurvan dit forum een beetje beter en dat maakt me niet vrolijk.
    Verder met het originele bericht.
    Als je binnenkomt, denk je aan legkippen en mestkalveren. Als je er eenmaal in ligt, is het groot genoeg. Mijn lengte is bovengemiddeld (1,87).
    Het heeft iets van een bedstee en iedereen waardeert dat anders.
    In de zomer willen veel dames in de hutjes kameren en zijn verbaasd dat je binnen wil.
    Binnen is het dan echt koeler dan in een hutje.
    Of dat ook voor de kleine kamertjes geldt is de vraag, dat zullen we zien maar ik gok erop dat klein binnen koeler is.
    Tip: je komt binnen door de douche heen. Als je die koud aanzet, is het zeker frisser dan in de hutjes.
    Kost wel wat milieu, maar moet je zelf maar zien.
    Laatst gewijzigd door Admin; 15 maart 2013 om 18:29

15. Onderstaande leden hebben JacoGillongo bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker (15 maart 2013)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JacoGillongo Bekijk bericht
    Op 8 februari ben ik op een zeer klein kamertje geweest met Catarina. Staat een bericht van op H. maar dat moet je zelf zoeken, ik mag het er hier niet inzetten.
    Jaco, je mag het bericht over Catarina gewoon plaatsen hier. Je bent een nieuwe gebruik en de eerste (ik dacht) 5 berichten worden geplaatst na goedkeuring van een admin/mod. Als je eenmaal een paar berichten geschreven hebt komen die volgende berichten direct op het forum te staan.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

Op 8 februari ben ik op een zeer klein kamertje geweest met Catarina. Staat een bericht van op H. maar dat moet je zelf zoeken, ik mag het er hier niet inzetten. Wordt ook gelijk een van mijn laatste berichten hier. Snap nu de cultuurvan dit forum een beetje beter en dat maakt me niet vrolijk.
    Verder met het originele bericht (..).
    Jaco gewoon blijven ik ben ook al jaren lid...sinds 2007, in het begin zeer weinig geschreven maar des te meer gelezen. En ben nog steeds een jonge ijsbeer
    Maar de keus is aan jou, wees selectief wat je leest (en wat je op de kamer neemt ).
    Ik lees van bepaalde beren juist graag meer en andere iets minder etc. Hoop dat je dit inziet. Succes en veel plezier op en naast het forum.

JacoGillongo Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Jaco, je mag het bericht over Catarina gewoon plaatsen hier. Je bent een nieuwe gebruik en de eerste (ik dacht) 5 berichten worden geplaatst na goedkeuring van een admin/mod. Als je eenmaal een paar berichten geschreven hebt komen die volgende berichten direct op het forum te staan.
    Wordt wellicht een beetje geleuter maar H. blijft mijn Homesite. Hier haal ik behoorlijk wat info weg (Hunziker's verhaal van vorige week bv). Dus zal ik zo hier en daar ook info geven.
    Maar ik ga niet dubbelen zoals sommigen doen. Is hun keus. Niet de mijne.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    432

Standaard

(..)Dus zal ik zo hier en daar ook info geven (..)
    Zo is het ruilhandel.........alleen de dames begrijpen dat nog niet helemaal
    + + = voor de dames nog altijd Euries

JacoGillongo Gast

Standaard

Ja, die is wel heel leuk.
    En het klopt.
    Laatst zei ik tegen Larissa dat dat spelletje op m'n tablet vooral bedoeld was om indruk op haar te maken.
    Ze lachte me alleen maar uit ....

Last Online
    17 juni 2019 @ 17:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Woensdag maar weer eens afreizen naar Bruggen......hoop dat Maggy er is..al een poos niet gezien...en is er nog iets nieuws wat ik volgens jullie moet uitproberen..??? let me know
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 16 maart 2013

Op 16 maart was ik in GT. Even een kort berichtje hierover. Het was druk, erg druk. Waar al die kerels vandaan kwamen, weet ik niet. De line up was uitstekend. Heel veel mooie meiden. GT was weer op volle sterkte. De drukte van gister deed me weer denken aan de zateravonddrukte van vroeger in 2006. Bij aankomst waren alle kluisjes bezet en moest ik even wachten, tot een gast weer wegging. De Hummer reed af en aan.

Het eten was wederom verrukkelijk. Ik had nog even kort met de kok gesproken. Ik vroeg hem of ze de soep zelf maakte, want je kunt proefen dat het niet uit een blik komt. Hij zei dat ze alles zelf maken. GT heeft ook een ander gebouw in Bracht, waar zich een keuken bevindt. Hier wordt het eten bereid. De koks beginnen al om 9:00 uur 's ochtends met het voorbereiden van het eten.

Er waren ook een aantal forumleden aanwezig: Rex, Picasso 1, ketserr, Jacky Pakutra, Cupido en Nikxxx. Dames waren er ook, zoals Anita, Criss, Lisa, Irina, Giulia, Elisabeth, Luana, Patricia, Kira, Roxanne, Larissa, Miranda, enz. Patricia begon in de avond aan de paal te dansen, maar deze brak van de vloer af, waardoor de paal scheef stond. Tatjana en iemand van het personeel werden ingeschakeld om het euvel te verhelpen.

Hopen dat de Arbo het niet gezien heeft, want danspalen moeten tegenwoordig ook aan eisen voldoen om rugproblemen te voorkomen. Later op de avond begon Patricia ook nog te dansen op de pizzatafel, waarop Sanne haar met champagne begon te spuiten. Ik vroeg Rex of hij een 10 Eurobiljet had. Hij stelde twee vijfjes voor en die zouden we dan ieder in haar slip steken.

Toen ik mijn 5 Eurobiljet in haar slip had gestopt, boog ze naar beneden, pakte mijn hoofd vast en kuste mij. Probleem was dat ik daardoor onder de champagne zat en overal plakte. Nikxxx had later op de avond nog Wiedergutmachungssex met Criss. Ze zag er gister weer megageil uit. Wat is dat een plaatje van een vrouw? Gister droeg ze een crème wit-roze bikini. Ze zag er uit om op te eten.

Ik was zelf op de kamer met Elisabeth en een Russische. Zo heren, dat was mijn update van gister. Ik zit nu in het hotel te onbijten. Er zitten twee Franse gasten aan een andere tafel, die ook gister in GT waren. Ik had ze bijna niet herkend met hun kleding aan. Het zonnetje schijnt in Brüggen met een mooie, blauwe hemel. Ik voel me vandaag erg goed. Ik had gister een gezellige avond gehad met de andere gasten en meiden in GT.

23. Onderstaande 18 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 maart 2013),Badslippers (17 maart 2013),bosbeer (17 maart 2013),Boy69 (17 maart 2013),dennisw (17 maart 2013),envert (17 maart 2013),hansdordt (17 maart 2013),Hunziker (17 maart 2013),ilovethaigirls (17 maart 2013),masseurke (19 maart 2013),Megaboob (17 maart 2013),peterp095 (17 maart 2013),Picasso 1 (17 maart 2013),RAUL7 (17 maart 2013),rob45 (17 maart 2013),seqoya (17 maart 2013),wervelwind (18 maart 2013),Wijze grijze (17 maart 2013)

Last Online
    8 april 2013 @ 00:47
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gister was GT dan weer goed vol! De sfeer zat er goed in!
    Vele mooie lijfjes liepen er weer rond, o.a Patricia, Sanne ( nu ROMY ) Gia, Lola, Maria ect
    Er hing een erg ontspannen sfeer en een aantal dames waren in TOPstemming.
    Patricia heeft ons in de avond laten genieten van een dans op de tafel, waarmee Sanne
    ( nu ROMY ) het geheel compleet maakte door 2 flessen champagne over haar heen te spuiten.
    Mijn complimenten gaan uit na deze 2 dames, Patricia en Sanne ( nu ROMY ) CHAPO LADIES!!

Aan het einde van de avond werd bekend dat Veronica verdwenen zou zijn.
    Met man en macht werd er na haar gezocht, zelfs politie was ingeschakeld
    Na 3u zoeken werd ze dus gevonden 3 KM van GT vandaag ergens in het bos!
    Wat deze meid daar te zoeken had? Dont know..
    Hoop alleen dat alles ok is met haar..

Ik zeg, volgende week zelfde dag zelfde tijd I'M THERE!
    Hoop stiekem dat Patricia en Romy ook aanwezig zijn...

25. Onderstaande 5 leden hebben Sugardaddy bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 maart 2013),bergm550 (17 maart 2013),bosbeer (17 maart 2013),Hunziker (18 maart 2013),wervelwind (18 maart 2013)

Last Online
    4 juli 2022 @ 20:57
    Discussies
    35
    Thanks
    108

Standaard

Gisteren weer een heerlijk dagje GT gehad:
    Thuis opgestaan, onder de douche gesprongen en mijn zaakje goed geschoren om op zijn best present te zijn voor de dames, ontbijtje gemaakt en het krantje gelezen.
    Me verheugend op mijn relax dagje aangekleed en in mijn auto gesprongen richting gt.
    Gelukkig niet gehinderd door wilde zwijnen, die enkele weken geleden mijn bezoek aan gt bijna tot een ramp maskten omdat ze op de weg tussen swalmen en bruggen ongeveer een meter voor mijn auto de weg overstaken.
    Om 12.30 mijn auto geparkeerd voor de deur en na de nodige plichtplegingen de bar in gewandeld.
    De line-up was voor dit tijdstip zeker niet slecht:
    ik zag onze kontlikkende roxanne, de steeds verder vermagerde roemeense sandra, de blowjobkoningin lisa, de sympathieke jayjay, ex theke maggy, de letse lolita simona net haar eveneens platina blonde vriendin, de steeds faker uitzien gulcan en vele anderen.
    Wat is het toch lekker om een peukje te roken in de barruimte wetende dat voor €50 al deze dames lekker aan je pik zuigen.
    In de tent een spiegeleitje gegeten, om de eiwitten voor mijn sperna aan te vullen, sauna gepakt, me laten masseren door de massage dame en we weer bij het hoeren en snoeren in de bar gevoegd.
    Op zoek naar het eerste slachtoffer of zoals de inkomdame altijd zegt, de gelukkige!
    Twijfelde tussen een paar optie's: één van de twee dames die altijd meteen rechts in de barruimte zitten, zie ze alleen de laatste tijd vaker apart. Ben de namen kwijt maar van één kreeg ik een privé mail van termingirls, staat echter niet op de reguliere site.
    Lange slanke dame net kleine cupmaat, de andere dir vandaag aanwezig is ben ik ooit als gogo danseres tegengekomen op mallorca.
    Iemand hun namen? misschien heet er ééntje christina of zoiets...
    Ik was ook weer verleid door het heerlijke onschuldige koppie van de letse simona:
    een kruising tussen leona phg en laura phg/vv.
    Heerlijk lijfje en een lekkere sensuele blowjob, heerlijke gfe en standaard prijsstelling.
    Alles kan en mag, langdurig pzc/vingeren/etcetera.
    Mijn keus viek toch op iemand anders!
    Wordtvervolgd

27. Onderstaande 8 leden hebben yep3 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 maart 2013),bergm550 (17 maart 2013),Big30 (17 maart 2013),bosbeer (17 maart 2013),Hunziker (18 maart 2013),masseurke (19 maart 2013),Megaboob (17 maart 2013),wervelwind (18 maart 2013)

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Volgens mij hoort dit bericht niet bij PHG thuis van Yep3.

Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Discussies
    101
    Thanks
    5.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Volgens mij hoort dit bericht niet bij PHG thuis van Yep3.
    Het lijkt me ook niet dat die bij GT hoort. Het klinkt immers niet als "iemand aanwezig voor de line-up? is mina aanwezig?"

Last Online
    4 juli 2022 @ 20:57
    Discussies
    35
    Thanks
    108

Standaard

haha is voor gt geile tijden

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    ... om de eiwitten voor mijn sperna aan te vullen...
    Heb je ook spervoor?
    Bruine beer

32. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

wervelwind (19 maart 2013)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Heb je ook spervoor?
    hahaha scherp

Last Online
    17 juni 2019 @ 17:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Morgen bezoekje GT zijn er nog dames die echt een must zijn?
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten