Klopt Ace, ik zat daar ook aan te denken het is en blijft dubbel. Ene kant wil je niet in een "hok" met een prachtige topper. Zijn zo twee uitersten in mijn ogen. Na de plofkip te hebben "gered" bij de supermarkt, moet er straks nog een actie komen voor red de "plofijsbeer" . Nu moet de ijsbeer zo wie zo worden gered (in het echt). Maar je hebt gelijk.....aan de andere kant door kleine kamers brengt het de wachttijd ook iets terug. Ik weet het fijne niet (helaas) wat GT mag volgens de autoriteiten daar. Maar ik kan mij zo een en ander voorstellen dat er zeer weinig bandbreedte is voor GT. Gezien de mooie zwembadplannen destijds (2009) ook niet door mochten gaan en er ook nooit meer tuinhuisjes zijn bijgekomen. De rek in het gebouw is eruit. Overigens de enige kleine ijsberen: de groep aziaten...vind het altijd wel een komische gezicht...ze lopen zo achter elkaar aan. Qua lengte perfect op maat die kamer zou ik zeggen. Voor mijn lengte was de kamer al snel te klein. Al zijn sommige roemeentjes zoals Anita met haar 1.50m een prima maat voor het hokje
Waarschijnlijk gaan de ze kamer het dichtst bij de receptie ook onderhanden nemen, die is ook groot in vergelijking met de rest.