Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 99 van 99
    Last Online
    Vandaag @ 12:56
    Discussies
    87
    Thanks
    2.466

Standaard

Precies. Zo zijn de verkeersregels. Bovendien vind ik het helemaal niet verkeerd dat de Duitse Polizei autoriteit uit straalt. Iets dat in Nederland vaak ver te zoeken is. Verder zijn de boetes nog betaalbaar en heb je meer het idee dat je een lesje hebt gekregen en niet zoals in Nederland, waar ze simpel en alleen de staatskas spekken.

Last Online
    5 april 2025 @ 20:35
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen vrijdag ben ik naar de PHG gegaan. Ik had niet zoveel zin in een feest in YY dus werd het PHG of GT. Door het opgooien van een munt belandde ik weer in de PHG. Het was die dag lekker zonnig en redelijk rustig. Daarnaast waren er genoeg dames om te bekijken en genoeg ijsbeertjes om aan te horen. Ik kon uiteindelijk geen beslissing nemen met welke dame ik naar een kamer zou gaan. Toch een Milf kiezen; Viola of Katharina of die nieuwe waarmee JackD was geweest : Cynthia of een andere nieuwe krullebol. Kortom het was nog lastig genoeg.
    Ik heb ook nog de stripshow van Adella en met name Beate mogen aanschouwen :D . Vooral die laatste moet gezien haar leeftijd oppassen .
    Ik denk dat ik zondag samen met Knabbel op herhaling ga :wink:

Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard Ijsberen oproepje!!!!

Beren, Burgers en Buitenlui!!!!

Ik ben eigelijk op zoek naar de PHG russinnetjes. Te weten Mila en Marina... Die lijken sinds het hele gebeuren in HG van het ijsberenkaartje gevallen te zijn. Ook interne navraag levert weinig op. Dus bij deze een algemene oproep, of iemand weet waar ze zijn.

THx,

Flipper de Fapper... :D

Last Online
    Vandaag @ 14:19
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard @Flipper

Ze zitten in Nanu :D ..................................eens kijken hoe snel Flipper gaat flapperen

Voor alle anderen dit was een geintje.

We zullen Flipper eens even helpen...........................:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Jij kleine willemsche schavuit dat je bent!!

kleine deugniet!!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Even het puntje planning voor dit weekend aan de orde stellen....

Wat is dat nou voor fragmentatie??

Vrijdag gaat iedereen vreemd ! .... (ik dub nog tussen GT en YY ligt aan het dagmenu van beide clubs zullen we maar zeggen)

Zaterdag gaan enkelen naar HG... Rex, Biggie, ...Wellicht Moi..

Begrijp ik dat zo goed?

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Even het puntje planning voor dit weekend aan de orde stellen....

Wat is dat nou voor fragmentatie??

Vrijdag gaat iedereen vreemd ! .... (ik dub nog tussen GT en YY ligt aan het dagmenu van beide clubs zullen we maar zeggen)

Zaterdag gaan enkelen naar HG... Rex, Biggie, ...Wellicht Moi..

Begrijp ik dat zo goed?
    Ik ben zaterdag in principe gewoon in PHG , probeer mijn broer ook mee te krijgen zodat ie horny gebeurtenissen weer eens aan den lijve mag ondervinden :thefinger !

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 mei 2007 om 23:04
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    6 april 2025 @ 20:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Anwesenheitsliste vom 22.5.:

Anwesende Mädels (D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Alison (Polen), Adella (Rumänien), Angelina (Spanien/Rumänien?), Bella (?, Rumänien, neu), Celina (D), Celine (D, = Freundin von Lisa), Constanzia (Litauen, Ex-Freude 39), Cora (Polen), Emma (Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Isa (Polen), Justina (Tschechien), Katharina (Ungarn), Kaya (mit Brille, Polen), Kiara (Rumänien), Lavinia (Rumänien), Leonie (Brasilien, neu), Lisa (D), Martina (D/Polen), Melana (Ungarn), Miky (Rumänien), Nati (Ukraine), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Susi (Jugoslawien), Tatjana (Russland), Veronika (mit Brille, Polen), sowie ca. 15 bis 20 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Anwesende Forumler: Lindberg, Ftotal, Manni1A

Nachmittags ein sehr entspannter Tag am Pool. Leider am Nachmittag auch relativ wenig Mädchen da. Abends besserte sich die Lage.

Nach dem obligatorischen Tageseinstieg mit Lisa gab's abends einen gelungenen Basistest mit Leonie aus Brasilien (endlich mal eine gute Empfehlung vom Saunameister) :thefinger

Last Online
    Vandaag @ 14:19
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een braziliaanse zwarte schoonheid met een droomfiguur. Donkere rastaharen, B-cup en een mooi rij witte tanden. Naam volgens mij Luana.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a Bekijk bericht
    Anwesenheitsliste vom 22.5.:

Anwesende Mädels : ....., Leonie (Brasilien, neu), ............ gab's abends einen gelungenen Basistest mit Leonie aus Brasilien (endlich mal eine gute Empfehlung vom Saunameister) :thefinger

Haar naam is dus Leonie. Heel mooi figuur met lange rastaharen en een hele aardige meid. Ik zal wel een paspoortje aan haar geven

En dan maakt Manni1a een super bericht :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    21 maart 2009 @ 09:50
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Nadji

Wie kan mij meer vertellen over Nadji uit de Ukraine? heb haar gesproken is 24 en spreekt geen engels beetje gebrekkig duits

ben eigenlijk wel benieuwd of er een beschrijving/beoordeling van haar reeds bestaat?

verneem het graag anders zal ik er zelf weer aan moeten geloven toch?

alvast bedankt collega ijsberen!

boebel

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Louise uit Roemenie

Beste ijsberen hier,

wie kan me meer vertellen over Louise uit Roemenie? prachtige meid , lekker lijf echter vond haar afgelopen zondag kil en zakelijk..

kan dat kloppen?

ben benieuwd?

ciao Boebel

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> Nati
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> Louisa
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Nati
    thanks mate! good service! iam somewhat unexperienced over here... maar wat niet is kan altijd nog komen nietwaar...!!

ik heb het gelezen, kan me wel vinden in deze uitleg over deze chick

leuk meisje, maar toch ...

tot komende week maar weer. Kijken of ze er weer is.

of niet boebel2?

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Louisa
    zie mijn commentaar bij louisa

lekker wijfie en voor herhaling vatbaar!!!

thanks again Wili69!

You see me soon again !

au revoir

boebel1:wink:

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Daumen hoch

Was vanavond weer een zeer geslaagd maar vooral gezellig avondje in PHG!

Veel bekende forum IJsbeertjes die aanwezig waren, er werd dus nogal wat afgekletst en geouwehoerd, altijd leuk en gezellig .
    Redelijk druk vond ik het wel voor de zaterdagavond kwa IJsbeertjes, kwantiteit en kwaliteit der aanwezige dames was OK maar twas ook weer niet een top-bezetting.

Dat ik alles weet van Roemeense dames heb ik weer eens bewezen toen een mooie blonde Roemeense dame achter de bar een drankje haalde en Rex me vroeg hoe ze heette, ik zei das Ambra (ben ik al eens mee geweest), Rex zei nee hoor dat is ze niet. Ik dacht toch echt van wel .
    Niet veel later kwam deze dame bij me zitten en begroette me op een manier waaruit bleek dat ze me kende, dat klopte want het was Maya, exact 2 weken geleden was ik met haar op de kamer geweest tot volle tevredenheid :p.

Vanavond overigens weer een uurtje met Maya doorgebracht en ik moet zeggen was nog tevredener dan 2 weken geleden :D.
    Ongelooflijk by the way dat zo'n mooie meid met top-service het niet veel drukker heeft, hebben we het op de kamer nog even over gehad.

Haar vriendinnetje Maria ziet er ook zeer fraai uit, lijkt in de verte wel wat op Lavinia maar die was er vanavond niet.

Wel zag ik Shakira die later op de avond met de poedel champagne zat te drinken, Kiara (hoe lang blijft ze nog?), Cynthia (Hongaars trouwens) had ik nog niet eerder ontmoet, das wel een aardige dame, een andere nieuwe Roemeense dame heet inderdaad iets van Bella (erg jong, slank en half lang gitzwart krullend haar), Kris weer eens zonder Grace (die schijnt het in Gt wel goed te bevallen!), Ina is weer even terug naar Roemenie maar komt dinsdag a.s. weer terug.

Beate had een creatieve oplossing voor het kamer probleem door in de omkleed ruimte van de buiten sauna een pijpsessie te geven, net toen 6 IJsbeertjes daar naar binnen gingen voor een geamenlijke Sauna gang , ach had wel iets .

Morgen weer een dag, misschien PHG kan evengoed iets verder doorrijden :D!

Kweet ut nog niet.

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 mei 2007 om 01:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Big30 de hardcore beer!! :D Sjees ik ben er nu 2 dagen geweest en het komt me weer de babbelaar uit! Qua hertjes moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt. Er zijn een paar mooie exemplaren aanwezig. Ik heb wel de indruk dat ze nog jong zijn en dat maakt het onaantrekkelijk voor me omdat ik aan mezelf zie dat ik steeds meer naar het 25+ segment neig. De ervaring en het generale gevoel op de kamer is toch beter dan bij de jonkies.

Maar de "Poedel" was weer top gisteren... met 6 flessen champagne en de nodige biertjes moet die man wel een kegel hebben vandaag die zijn weerga niet kent! Halverwege de avond kwam lorredana even bij me om te zeggen dat ze het niet meer aan kon die avond, ze had toen al 4 flessen champagne op samen met "Der Poedel" en ze was zo zat als een .... nou ja... erg zat in ieder geval.

De glazige blik in haar ogen verried dat het kleine lichaampje niet meer verdragen kon. In tegenstelling tot haar oudere collega in de sauna! Eigelijk vond ik het geen porum....Eigelijk had ik er een klacht over in moeten dienen... Eigelijk vond ik het zielig.... Als je als vrouw tegen de 40 nog in een sauna je door 2 beertjes moet laten nemen voor en paar tientjes.. De details zal ik jullie besparen....

Het was een hele rare dag voor me, met goede en slechte ervaringen... Ik heb een leuke dag gehad, en maandag zit ik er weer maar vandaag hou ik het even voor gezien.. Even lekker normaal doen....

:wink:

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik heb een leuke dag gehad, en maandag zit ik er weer maar vandaag hou ik het even voor gezien.. Even lekker normaal doen....

:wink:
    Weet je nog hoe dat moet? :D
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Freitag, der 25. Mai 2007:

Anwesende Mädels (ca. 56, D=Deutschland): A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Alison (Polen), Angelina (Spanien/Rumänien?), Beate (Polen), Carmen (Polen), Celina (D), Celine (D), Chris (Ungarn, ohne Grace!), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Dascha (Litauen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Helen (Dominikanische Republik), Isa (Polen), Jaqueline (Tschechien), Jeanette (Türkei), Jolanna (Slowakei), Justina (Tschechien), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Laura (Lettland), Lisa (D), Leonie (Brasilien), Lola (Ungarn), Lolita (Trinidad & Tobago), Loredana (Rumänien), Maria ( Rumänien), Melana (Ungarn), Mia ( D), Miky (Rumänien), Mona (D), Nati (Ukraine), Nicola ( Polen), Patrizia (Nigeria), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Simona (Rumänien), Soraya (D), Stella (Polen), Susanna (Ungarn), Susi (Jugoslawien), Sylvia (Ungarn), Tatjana (Russland), Veronika (Polen) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Trotz sehr schönen Wetters wurde leider nicht gegrillt :o, wohl weil für den Abend heftige Gewitter angesagt waren. Die gab es in der Nacht dann auch tatsächlich. Für einen Freitag war es mal wieder recht ruhig, trotz der immer noch nicht freigegebenen Zimmer im Keller kaum Wartezeiten auf freie Zimmer. Keine besonderen Vorkommnisse und erst recht keine "Mailights".

Last Online
    1 april 2025 @ 12:58
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

ein schönes wochenende.... freitag ankunft im phg gegen 13:00. erst mal eine schöne gemütliche 1 h nummer mit didi gehabt . kurze zeit später den service von justina und ihren melonen genossen. nach einem kurzen mittagsschlaf dann für 1 h veronika mit auf das zimmer genommen. meine niederländischen freunde würden echt lecker sagen. zum ende dann auf das spiel der kleinen ungarin lolo reingefallen . ihre lasziven bewegungen am pool haben leider nicht denen auf dem zimmer entsprochen.... naja , es kann ja nicht immer gut sein.
    am samstag dann in golden times wegen angeblicher überfüllung abgeblitzt.
    danach weiter nach ying yang.
    dort sehr viel spass gehabt. zum einstand eine 1h nummer mit einer kolumb./ maokkanischen maus gehabt. wollte mal was " versautes"
    nach eine pause dann eine 1,5 h nummer mit der kleinen portug. alifa gehabt. sehr schön !!!! dachte es wäre das highlight des wochenendes aber weit gefehlt. eine grosse deutsche mit rotem bikini hat es mir und ich dann ihr angetan. nach 15 min war die luft zwar raus aber es war doch ganz gut.
    das highlight des wochenende war danach aber die ein stunden nummer mit den zwillingen mercedes & gina gehabt. sie haben an der bar so schön getanzt , mein bestes stück ist fast wahnsinnig geworden.250 euro sind zwar viel holz aber die beiden waren jeden cent davon wert. eine lesben 3er nummer , wer hat nicht davon geträumt..................

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard was weer heerlijk

Ik heb me gisteren weer uitstekend vermaakt in de blije tuin
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    25 november 2015 @ 17:31
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Ja, het was weer gezellig gisteren.
    Zes huilende ijsberen in de sauna:angryfire na het aanschouwen van Beate's oplossing voor de plaatselijke woningnood
    Een poedel die door Tanja, Meggy en Loredana verplaatst wordt
    Erg vermakelijk allemaal.

Alleen dat gebrek aan kamers...
    Daar moet echt snel wat aan gedaan worden want door alle wachttijden kunnen de dames niet meer bij houden wie nou de volgende is.

Last Online
    6 april 2025 @ 20:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Sehr erfreulicher Neuzugang im PHG:

Die bildhübsche Lara (früher im Samya als Anna aktiv) hat am Mittwoch zusammen mit Freundin Nadine angefangen.

Willi69 und Manni1A haben sich selbstlos in den Dienst des Forums gestellt und zwei Basistests vollzogen:

Laras Debüt war große Klasse (Manni1A hatte das Vergnügen)

Nadine soll nicht ganz so fulminant eingeschlagen haben (Willi69 wird sicher noch berichten) :green_smi

Außerdem hat die deutsche Kelly ihr Comeback gegeben. Sehr nett...

Last Online
    5 april 2025 @ 20:35
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Een klein jaartje geleden zag ik alle bouwplannen om de PHG te vernieuwen . De verbouwingen gaan kennelijk niet door maar het nachtcafé is schijnbaar al wel door de dames in beslaggenomen als VIP-ruimte (zuipruimte) en afwerkplek
    Kreatief met kurk :D Je moet wat als die grote kamers ontbreken

Babbel :wink:

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten