Big30 de hardcore beer!! :D Sjees ik ben er nu 2 dagen geweest en het komt me weer de babbelaar uit! Qua hertjes moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt. Er zijn een paar mooie exemplaren aanwezig. Ik heb wel de indruk dat ze nog jong zijn en dat maakt het onaantrekkelijk voor me omdat ik aan mezelf zie dat ik steeds meer naar het 25+ segment neig. De ervaring en het generale gevoel op de kamer is toch beter dan bij de jonkies.

Maar de "Poedel" was weer top gisteren... met 6 flessen champagne en de nodige biertjes moet die man wel een kegel hebben vandaag die zijn weerga niet kent! Halverwege de avond kwam lorredana even bij me om te zeggen dat ze het niet meer aan kon die avond, ze had toen al 4 flessen champagne op samen met "Der Poedel" en ze was zo zat als een .... nou ja... erg zat in ieder geval.

De glazige blik in haar ogen verried dat het kleine lichaampje niet meer verdragen kon. In tegenstelling tot haar oudere collega in de sauna! Eigelijk vond ik het geen porum....Eigelijk had ik er een klacht over in moeten dienen... Eigelijk vond ik het zielig.... Als je als vrouw tegen de 40 nog in een sauna je door 2 beertjes moet laten nemen voor en paar tientjes.. De details zal ik jullie besparen....

Het was een hele rare dag voor me, met goede en slechte ervaringen... Ik heb een leuke dag gehad, en maandag zit ik er weer maar vandaag hou ik het even voor gezien.. Even lekker normaal doen....

:wink: