Present tijdens de GT-party van maandag 7 dec.
Ik kwam haar tegen in het gangetje naar de welness (of richting tuin, het is maar hoe je het bekijkt).
Ze maakte direct een vriendelijke indruk op me. Qua postuur had ik het idee dat deze dame nog net binnen mijn "range" zou kunnen vallen. Een gesprekje volgde en dat wekte het nodige vertrouwen. Het was MILF-time dacht ik zo.. al ziet ze er echt niet oud uit. Maar je merkt wel dat ze wat levenservaring heeft. Kunt het ook als zelfvertrouwen kwalificeren.
Op de kamer bleek dat ze inderdaad wat voller is dan de gemiddelde GT dame maar heb echt totaal geen spijt van de kamergang. Heeft toch wel een buikje maar dat kon me echt weinig meer interesseren. Ze praat op een wat geinige manier en heeft een leuk koppie met een kenmerkende neus. Achteraf heb ik het idee dat zij mij misschien had moeten betalen want ik kreeg de indruk dat ze er met volle teugen van genoot. Ze neemt initiatief en weet je op te geilen. Ze vertoont wat van die kenmerkende hobby eigenschappen waardoor je er eigenlijk niet meer bij stil staat dat er nog afgerekend moet worden. Haar naturelle en flinke borsten zijn ideaal voor een relaxed potje Russisch. Dit hebben we dan ook een tijdje volgehouden waarbij ze haar borsten flink in de olie had gezet. Intiem kan haar volgens mij ook niet hard genoeg gaan. Maar ik wil haar niet direct als PSE kwalificeren. Dame kan aardig "buurten" en dat heb ik tot een bepaalde grens wel graag. Misschien dat dat anderen kan storen maar na 1 sessie van 30 min is me dat enigzins bijgebleven , zonder daar negatief op terug te kijken.
Herhalingsgevaar: groot,